English

مجوز ایجاد کانون صلاحیت ارزیابی شایستگی مدیران ایلام اخذ شد

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام از اخذ مجوز ایجاد کانون صلاحیت ارزیابی شایستگی های عمومی مدیران دستگاه های اجرایی استان توسط این سازمان خبر داد.

مجوز ایجاد کانون صلاحیت ارزیابی شایستگی مدیران ایلام اخذ شد

به گزارش خبرگراری موج ایلام، امین دوست محمدی اظهار کرد: این مجوز در راستای اجرای ماده چهار تصویب‌نامه شورای عالی اداری و دستورالعمل نحوه ارزیابی و توسعه شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای و نیز تایید شورای بهبود فرایندهای ارزیابی و توسعه شایستگی سازمان اداری استخدامی کشور صادر شده است.

وی افزود: براساس مصوبه شورای عالی اداری مبنی بر ضرورت دریافت گواهی صلاحیت ارزیابی شایستگی برای کسب احراز پست مدیریتی، با هدف انتخاب مدیران شایسته و توانمند، افرادی که آمادگی خود را برای احراز پست های مدیریتی ازجمله رییس، مدیر، معاون و کارشناس مسئول اعلام می کنند توسط ارزیابان حرفه ای و بر اساس مولفه های سازمان اداری و استخدامی کشور و در زمینه شایستگی‌های عمومی و حرفه ای مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

دوست محمدی گفت: در صورتی که فردی موفق به اخذ گواهی صلاحیت نشود، مشروط به گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز می تواند این گواهی را اخذ کند.

وی خاطر نشان کرد: در استان ایلام چند دوره توسط جهاد دانشگاهی تحت لیسانس مرکز انجام شد و بسیاری از دستگاه های اجرایی نیز الزاما متقاضیان پست های مدیریتی را برای احراز این گواهی به مدت حداقل یک هفته به ستاد معرفی می کردند، اما با اخذ این مجوز و جلوگیری از رفت و آمدهای غیر ضروری به مرکز، کارکنان دستگاه های اجرایی مایل به احراز پست های مدیریتی بر اساس سطح مورد نظر برای اخذ این مجوز در استان اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه