English

استاندار قم:

خدمت جهادی سرلوحه کار مدیران قمی باشد

استاندار قم گفت: خدمت جهادی سرلوحه کار مدیران قمی باشد.

خدمت جهادی سرلوحه کار مدیران قمی باشد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی یکشنبه شب در جلسه شورای اداری استان قم با بیان این مطلب افزود: اگر مجاهدانه در میدان خدمتگزاری و پاسخگویی به مردم حاضر شوید، امید و اعتماد نیز به مردم و جامعه بازمی گردد و همه مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به فرارسیدن میلاد با سعادت امام زمان (ع) خاطرنشان کرد: همه دستگاههای اجرایی باید به دور از نگاه اداری و برای بهره مندی از این فرصت معنوی، برای خدمت رسانی شایسته به زائران برنامه ریزی و مشارکت داشته باشند، به ویژه شهرداری قم باید با کمک دیگر مجموعه ها با همه توان در میدان حضور داشته باشد.

استاندار قم بر ضرورت برگزاری جشن های نیمه شعبان با محوریت مردم تأکید کرد و گفت: در این میان مساجد، هیاتهای مذهبی و تکایا باید همراه با دستگاههای اجرایی خدمات رسان، بهترین میزبان برای عاشقان و اراداتمندان به امام زمان(عج) و کریمه اهل بیت(س) باشند.

وی با اشاره به همزمانی ایام نیمه شعبان با آغاز تعطیلات نوروزی، از حضور میلیونی مسافران و زائران در شهر مقدس قم خبر داد و گفت: دستگاههای ذیربط باید تجهیزات و امکانات استان های همجوار برای تأمین خدمات عمومی را نیز مورد بررسی قرار دهند، ضمن اینکه حداکثر تلاش برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه توزیع ماسک در میان زائران انجام شود.

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت اطلاع رسانی درست و شفاف به مردم در تمامی تصمیم گیری ها به ویژه در بخش ها و روستاهای استان تأکید کرد و گفت: باید از تمامی ظرفیت رسانه ای و صدا و سیما برای دستیابی به اهداف دولت استفاده کرد و همه اقدامات مسؤولان پیوست رسانه ای داشته باشد.

وی برقراری ارتباط و تعامل هرچه بیشتر دستگاههای اجرایی و روابط عمومی ها با رسانه ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مدیران باید با استفاده از ظرفیت رسانه ها، از خدمات ارائه شده به مردم به خوبی اطلاع رسانی کرده و عملکرد دستگاهها را از طریق رسانه در اختیار جامعه و شهروندان قرار دهند.

استاندار قم خواستار همدلی و هماهنگی حداکثری میان دستگاههای اجرایی برای کاهش گلایه مندی مردم شد و گفت: تسریع در پاسخگویی به مردم و توجه به دغدغه ها و مطالبات مردم، از مهمترین مسائلی است که امروز باید به یک فرهنگ در میان مدیران تبدیل شود.

وی با بیان اینکه دستگاههای اجرایی باید نسبت به جذب اعتبارات ملی تلاش بیشتری داشته باشند، از جایگاه ملی و فراملی استان قم یاد کرد و گفت: توجه به مشکلات مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین، از جمله مسائلی است که باید در بررسی ها و بازدیدهای میدانی مورد توجه مسؤولان امر قرار بگیرد.

شاهچراغی در پایان با بیان اینکه با اجرای هر طرح و برنامه، باید میزان اثرگذاری طرح در کاستن از مشکلات مردم و دغدغه های اجتماعی مشخص شود، تصریح کرد: خوشبختانه پس از سفر رئیس جمهوری محترم به استان قم، همدلی و مشارکت خوبی در میان مسؤولان برای برطرف کردن موانع و حل مشکلات بوجود آمده است.

جلسه شورای اداری استان قم با حضور مدیران و رؤسای دستگاههای اجرایی در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه