English

دستگاه‌های اجرایی تسهیل‌گر فعالیت خیرین باشند

استاندار قم گفت: دستگاه‌های اجرایی تسهیل‌گر فعالیت خیرین باشند.

دستگاه‌های اجرایی تسهیل‌گر فعالیت خیرین باشند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در همایش تجلیل از جامعه خیرین استان، با تقدیر از منش والا و عزت مندی انسان های خیر و نیکوکار، اظهار کرد: با همت و مشارکت خیرین در عرصه های مختلف، شاهد برداشته شدن گام های بلندی در زمینه گره گشایی از مشکلات و رفع حوائج اقشار نیازمند هستیم.

استاندار قم با اشاره به کارکردهای ویژه قم به ویژه در تولید نرم افزارهای علوم اسلامی بیان داشت: مشارکت خیرین در این عرصه نیز می تواند کمک کننده و راهگشا باشد.

شاهچراغی همچنین سایر عرصه های نیازمند مشارکت خیرین را مورد اشاره قرار داد و گفت: خیرین می توانند در کمک به رفع موانع و توسعه خدمات در عرصه های مختلفی چون سلامت، مدرسه سازی، مسکن، معیشت و ازدواج جوانان نیز نقش موثری را ایفا نمایند.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جهان و کشور، تصریح کرد: حضور خیرین و گروه های مردمی و جهادی در حوزه سلامت و تهیه و توزیع بسته های کمک مومنانه، جلوه های زیبایی از نوع دوستی ایرانیان را به نمایش گذاشت و زمینه ساز موفقیت های کشورمان در مقابله با کرونا شد.

وی به مشارکت تحسین برانگیز خیرین استان قم در مبارزه با کرونا و کمک به تکمیل و توسعه زیرساخت های درمانی استان اشاره کرد و افزود: خیرین همان مردمی هستند که در عرصه های خدمت ورود کرده اند و مسئولان باید در این زمینه این عزم را هماهنگ کنند.

در پایان این مراسم، از تعدادی از خیرین استان در عرصه های مختلف تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه