English

مدیر کل کمیته امداد فارس:

سومین همایش سراسری قرض نیکو برگزار شد

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: سال گذشته و با همت خیرین، ۱۶ هزار فقره تسهیلات با اعتبار ۲۲۴ میلیارد تومان به واجدین در سرفصلهای مختلف شرایط اهدا شده است.

سومین همایش سراسری قرض نیکو برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مرتضی موصلی، مدیر کل کمیته امداد فارس در سومین همایش سراسری قرض نیکو که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ریاست کمیته امداد کشور برگزار شد ضمن تشکر و قدردانی از خیرین و نیکوکاران که همواره در کنار این نهاد بوده و مبلغ فرهنگ حسنه قرض الحسنه بوده اند، گفت: کمیته امداد امام از همان آغازین روزهای شکل گیری در کنار فعالیت ها ای حمایتی و فرهنگی و ...به بحث خیرین و استفاده از ظرفیت های این عزیزان توجه ویژه ای داشته است.

وی ادامه داد: با اهتمام ویژه سیاست گذاران در بحث توسعه فرهنگ نیکوکاری، کارهای نیکویی انجام شده است اما شاید به این نتجه برسیم که جای مبحث قرض الحسنه کمی خالی است.

موصلی افزود: در همین راستا از سال ۹۵ که صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تاسیس شد، دستاوردهای ارزنده ای را در پی داشت.

مدیرکل امداد فارس یاد آور شد: سال گذشته و با همت خیرین، ۱۶ هزار فقره تسهیلات با اعتبار ۲۲۴ میلیارد تومان به واجدین در سرفصلهای مختلف شرایط اهدا شده است.

وی در پایان متذکر شد اگر در آگاهی بخشی و اغناسازی مردم نیک اندیش تلاش بیشتری کنیم می توانیم نتایج بهتری را در قرض نیکو داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه