English

خادمیار آران و بیدگلی در جشنواره ملی قرآن و عترت اول شد

«عباد صالحی بیدگلی» خادمیار جوان، مداح و دانشجوی آران و بیدگلی رتبه نخست بخش «آوایی» جشنواره ملی قرآن و عترت پیام نور کشور را کسب کرد.

خادمیار آران و بیدگلی در جشنواره ملی قرآن و عترت اول شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل گفت: «عباد صالحی بیدگلی» عضو ستاد مرکزی دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل، مسئول کانون ثامن الحجج و خادمیار رضوی این شهرستان به عنوان دانشجو با شرکت در بیست و ششمین جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه توانست در بخش آوایی رشته مداحی رتبه نخست را به‌دست آورد.

عباس آذرباد افزود: این خادمیار جوان آران و بیدگلی کسب ۲ دوره رتبه نخست مسابقات استانی دانشجویی و دو دوره رتبه دوم مسابقات مداحی هیئت رزمندگان اسلام را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است.

وی تصریح کرد: خادمیار و مداح جوان آران و بیدگلی متولد ۱۳۶۳ است که هم اکنون در مقطع کارشناسی ارشد رشته تاریخ تشیع دانشگاه پیام نور کاشان تحصیل می کند.

به گفته وی نفرات برتر بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های پیام نور کشور که در مراسمی با حضور مسئولان کشوری دانشگاه پیام نور در سالن علامه جعفری تبریز تجلیل شدند در مسابقات ملی بین دانشجویان تمامی دانشگاه‌ها به میزبانی دانشگاه فرهنگیان رقابت خواهند کرد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل بیان داشت:بیست و ششمین جشنواره کشوری قران و عترت دانشگاه پیام نور با حضور بیش از ۶ هزار دانشجو در ۹ بخش آوایی، معارفی، پژوهشی،‌ هنری، ‌ادبی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، نوآوری قرآنی و فناوری در ۴۰ رشته برگزار شد.

این مقام مسئول گفت:شناسایی و معرفی چهره‌های قرآنی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور، گسترش فرهنگ قرآنی، ترویج و نهادینه‌سازی باورها و رفتارهای قرآنی در بین جامعه دانشگاهی، شناسایی و جذب استعدادهای قرآنی، ایجاد نشاط و امید قرآنی و نوآوری‌های قرآنی در حوزه نرم‌افزارها هدف از برگزاری این جشنواره است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه