English

برائت خادمیاران آران و بیدگل از جنایات استکبار در راهپیمایی ۱۳ آبان

خادمیاران و یاوران رضوی آران و بیدگلی با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن اعلام برائت و بیزاری از جنایت تروریستی دشمن در حرم شاه چراغ شیراز، فتنه‌گری آشوبگران و اغتشاشگران برهم زننده نظم و امنیت ملی را محکوم کردند.

برائت خادمیاران آران و بیدگل از جنایات استکبار در راهپیمایی ۱۳ آبان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عضو دفتر مرکزی خدمت رضوی و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: خادمیاران و یاوران رضوی این شهرستان با جانی ملتهب از مظلومیت آرشام و غربت آرتین در کنار سایر مردم شهید پرور دارالشهدای آران و بیدگل بویژه دختران و پسران دهه هشتادی و نود و به عشق مرد میدان به میانه میدان حماسه آمدند تا با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی فریاد بیزاری خود را از جنایات استکبار اعلام کنند.

عمران دلاوریان با بیان اینکه خادمیاران و یاوران رضوی با لباس و سربند خادمیاری از دو مسیر اصلی راهپیمایی از آستان مقدس امامزاده محمد هلال بن علی (ع) و هفت امامزاده به طرف میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حرکت کردند افزود: آنها با نصب بنرهای همه خادم الرضاییم در مسیر راهپیمایی و حضور گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان حال و هوای خاص امام رضایی به این مراسم بخشیدند و بر حفظ وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمنان و اطاعت از رهبری تاکید کردند.

وی برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پذیرایی از راهپیمایان توسط خادمیاران را در مسیرهای راهپیمایی یادآور شد و گفت: امروز خادمیاران و یاوران رضوی در آران و بیدگل همگام با شهروندان این شهرستان علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا و پیروی از مقام عظمای ولایت، انزجار و برائت خود را در محکومیت توهین به شعائر و ارزش‌های اسلامی بویژه شهادت رساندن طلاب و بسیجیان مظلوم و بیگناه اعلام کردند.

این خادمیار رضوی، اعلام برائت و بیزاری از استکبار را در قالب ید واحده و رسالت جهاد تبیین دانست و اظهار کرد: با توجه به این حدیث امام رضا(ع) که کمال دین، [پذیرفتن] ولایت ما و برائت جستن از دشمن ما است( کمالُ الدّینِ: وَلایتُنا، وَالبَراءَةُ مِن عَدُوِّنا) امروز برائت از دشمنان اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) و شعار ناب دینی و ارزشی وظیفه همگان و محکومیت جنایات آنان رسالت دینی سیاسی و اجتماعی در راهبرد مقابله و جهاد تبیین است.

دلاوریان، همچنین با استناد به این روایت امام رضا(ع) که فرمودند: شیعیان ما، تسلیم فرمان ما هستند، از سخن ما پیروى مى کنند و با دشمنان ما مخالف هستند پس هر که چنین نباشد، از ما نیست(الامام الرضا(ع) : شیعَتُنا: المُسَلِّمونَ لِأَمرنا، الآخِذونَ بِقَولِنا، المُخالِفونَ لِأَعدائِنا؛ فَمَن لَم یکن کذلِک فَلَیسَ مِنّا.) تصریح کرد: همه ما با جدا کردن صف خود از دشمنان فتنه‌گر، آشوبگر و اغتشاشگر و تبعیت از احکام خدا در دین اسلام، قرآن و سفارش اهل بیت(ع) پیرو ولایت فقیه باشیم تا به آزادی، استقلال و امنیت حاصل از خون شهدا و ایثارگری رزمندگان، آزادگان و جانبازان عزیز در این مملکت آسیبی نرسد و دشمنان نتوانند با نفوذ در عناصر فریب خورده و خود فروخته به مقاصد شوم، پلید و خصمانه خود دست یابند.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۱۴۸ خادمیار رضوی و ۲۲۵ یاور رضوی رسمی و افتخاری در کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل فعالیت دارند.

۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار در ایران است که به علت شهادت دو نفر در صبح روز ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ در محوطه دانشگاه تهران که یکی از آنها دانش آموزان بودند نامگذاری شد.

تبعید امام خمینی به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سه رویداد متفاوت بودند که هر یک در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا و روز به یاد ماندنی را در تاریخ معاصر ایران ثبت کردند.

13 آبان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه