English

ستاد فرماندهی نیروی انتظامی متبرک به رایحه رضوی شد

خادمیاران رضوی با ندای لبیک یا مهدی همراه با پرچم سبز رضوی در ستاد فرماندهی انتظامی آران و بیدگل جلیل شدند.

ستاد فرماندهی نیروی انتظامی  متبرک به رایحه رضوی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، کانون مرکزی خدمت رضوی آران و بیدگل از سبزپوشان مقتدر و جان برکف ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان با ندای لبیک یا مهدی برگزار شد.

خادمیاران رضوی به مناسبت هفته فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران«فراجا» پس از پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) با شکوه و عظمت معنوی در ستاد فرماندهی انتظامی آران وبیدگل حضور یافتند و ضمن آئین پرچم گردانی و اهدای تبرکات آستان قدس رضوی از ایثار و جانفشانی نیروی انتظامی این شهرستان با مراسم ویژه‌ای تجلیل کردند.

نیروهای ستاد فرماندهی انتظامی آران وبیدگل با ذکر مداحی خادمیار رضوی و طنین لبیک یا مهدی در ایام امامت حضرت صاحب الامر امام زمان (عج) ضمن توسل به امام رضا(ع) و تبرک پرچم سبز رضوی در مسیر خدمت به مردم و دفاع از میهن اسلامی از آن حضرت استعانت و مدد طلبیدند.

همچنین مسئول کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل در راستای تجلیل از سرهنگ غلامرضا هاشم‌زاده، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آران و بیدگل به نمایندگی از همه نیروهای این ستاد یک جلد قرآن متبرک آستان قدس رضوی و پرچم متبرک روضه های رضوی را با دست پدر شهیدان والامقام اربابی و جندقیان و فرماندار شهرستان  تقدیم کرد.

گفتنی است؛ هفته فراجا از روز چهارشنبه ۱۳ مهر با شعار پلیس خادم مردم ، مردم حامی پلیس همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

هفته فراجا

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه