English

معرفت افزایی دختران ماه زیر سایه خادمیاران خورشید

حلقه‌های معرفتی «تلاوت نور، حلاوت تدبر» خادمیاران رضوی در ماه مبارک رمضان به دختران آران و بیدگلی بصیرت راه و معرفت ماه می‌دهد.

معرفت افزایی دختران ماه زیر سایه خادمیاران خورشید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت در آران و بیدگل با اشاره به برگزاری نشست‌های هم اندیشی دو کانون تخصصی بانوان و خانواده و تعلیم تربیت این شهرستان قبل از آغاز ماه مبارک رمضان در خصوص بصیرت افزایی دختران جوان و نوجوان با محوریت خادمیاران رضوی گفت: تعامل، هماهنگی و هم افزایی دو کانون تخصصی منجر به طرح ایده «تلاوت نور، حلاوت تدبر» برای دختران نوجوان و «بصیرت راه، معرفت ماه» در قالب برگزاری محافل قرآنی جزء خوانی و معرفت افزایی با تشکیل حلقه‌های آموزشی و تربیتی بصیرت افزایی در حوزه های فرهنگی، مذهبی و مشاوره پیوست برنامه‌های «دختران ماه» شد.

الهه دشتی، بیان کرد: برگزاری محفل جزء خوانی قرآن و تشکیل حلقه های معرفت افزایی و بصیرت افزایی برای کانون‌های محله‌ای شمس الشموس، ثامن الحجج، ثامن الائمه، غریب الغربا و  کانون بانوان و خانواده برنامه‌ریزی و پیش بینی شد.

وی افزود: آموزش محتوا در حلقه‌های معرفتی برای دختران نوجوان ۹ تا ۱۵ سال و حلقه‌های آموزشی تربیتی ویژه کودکان دختر چهار تا هشت سال برنامه‌ریزی شد.

دشتی برگزاری محافل قرآنی و حلقه‌های معرفتی با حضور اساتید، مشاوران و کارشناسان حوزوی و فعال در عرصه جوانان نوجوانان و کودک را تاکید و اظهار کرد: سخنرانی برای رده سنی نوجوان و جوان و برنامه‌های نقاشی، سرود، حفظ سوره‌های کوچک قرآن، قصه گویی و مسابقه برای کودکان پیش بینی شد.

خادمیاران خورشید

به گفته وی، همچنین برای ایجاد حال و هوای امام رضایی در محافل تلاوت نور و حلقه‌های تربیتی و معرفتی اجرای برنامه‌های ویژه در چهارشنبه‌های امام رضایی تدبیر شد.

مسئول کانون خدمت تخصصی تعلیم و تربیت در آران و بیدگل اجرای ویژه برنامه ضیافت افطاری با حضور تمامی دختران نوجوان شرکت کننده در حلقه‌های معرفتی و تربیتی همراه با مربیان آنها در آخرین چهارشنبه امام رضایی ماه مبارک رمضان توسط خادمیاران دو کانون تعلیم و تربیت و بانوان و خانواده رضوی را یادآور شد.

دشتی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن میلاد امام حسن(ع) در شب نیمه ماه رمضان و جشن شب بیست و هفتم ماه با عنوان «جایزه بزرگ دختران ماه » نیز از دیگر برنامه‌های فوق العاده طرح «تلاوت نور، حلاوت تدبر» و « بصیرت راه، معرفت ماه» است.

وی تصریح کرد: بازدید از نحوه اجرا، بررسی و ارزیابی طرح توسط کانون‌های مجری در چهارشنبه‌های امام رضایی و‌ اهدای هدایا برای تشویق و ترغیب هر چه بیشتر دختران در بهره‌مندی از طرح نیز در ایام ماه مبارک رمضان توسط مسئولان دو کانون تخصصی در حال انجام است.

به گزارش موج؛ چهار کانون تخصصی بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت، خبر و فضای مجازی در دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل در کنار ۱۰ کانون عمومی این شهرستان فعالیت دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه