English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تأکید کرد؛

زمینه‌سازی برای صادرات گیاهان دارویی با برند و بسته‌بندی مناسب

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: زمینه‌سازی برای صادرات گیاهان دارویی با برند و بسته‌بندی مناسب از ضروریات این صنعت است.

زمینه‌سازی برای صادرات گیاهان دارویی با برند و بسته‌بندی مناسب

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی کلیجی در بازدید از شرکت تولیدکننده و بسته بندی عسل و گیاهان دارویی در امیرکلا بابل و کبوتردان بابلسر، اظهار داشت: باتوجه به سیاست‌های جهاد کشاورزی مازندران در توسعه کشت گیاهان دارویی، توجه به کارگاه‌ها و شرکت‌های تولید، فرآوری و بسته‌بندی گیاهان دارویی به عنوان یک اولویت است.

وی ادامه داد: مازندران باتوجه به شرایط اقلیمی خاص، مهد پرورش و تولید گیاهان دارویی است که لازم است صنایع وابسته و فرآوری این محصولات بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تأکید کرد: زمینه‌سازی برای صادرات گیاهان دارویی با برند و بسته‌بندی مناسب از ضروریات این صنعت است.

وی افزود: بابونه، گل‌محمدی، گل گاوزبان، نعنا و آویشن از مهمترین گیاهان دارویی هستند که در مازندران رویش دارند.

عنایتی کلیجی بیان داشت: توسعه کشت گیاهان دارویی و صنایع وابسته از قبیل فرآوری و بسته‌بندی تا صادرات این محصولات در دستور کار جهاد کشاورزی قرار دارد.

وی عنوان داشت: گیاهان دارویی در دنیا به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است اما در ایران هنوز جایگاه واقعی خود را به دست نیاورده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران عنوان داشت: مازندران ظرفیت بسیار مناسبی برای پرورش گیاهان دارویی است که از اقلیم منحصربفردی برخوردار است و گیاهان دارویی تولیدی در این استان ماده مؤثره بالایی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه