English

از ابتدای سال ۹۷ تاکنون؛

۱۱ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی کرمانشاه احداث‌ شده است

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال 97 تاکنون 11 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در استان کرمانشاه احداث و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

11 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی کرمانشاه احداث‌ شده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، کریمی زند افزود: واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی ظرفیت اسمی سالانه بالغ‌بر 76 هزار تن را دارا بوده و جهت احداث آن‌ها 617 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

کریمی زند خاطرنشان کرد: واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی درزمینهٔ فرآوری و بسته‌بندی سبزیجات و خشکبار، بسته‌بندی حبوبات، سورتینگ و بسته‌بندی میوه و صیفی‌جات، سردخانه و سیلوی ذخیره گندم فعالیت خواهند نمود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 87 فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی کشاورزی صادرشده تصریح کرد: مجموع ظرفیت اسمی این جوازهای صادرشده بیش از 499 هزار تن است.

وی اضافه کرد: احداث و راه‌اندازی این طرح‌ها نیازمند 2656 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری است که در صورت احداث و راه‌اندازی 929 فرصت شغلی را به‌صورت مستقیم ایجاد خواهند کرد.

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه در ادامه گفت: در حال حاضر 44 طرح صنایع تبدیلی در سطح استان در دست احداث است که سرمایه‌گذاری ثابت این طرح‌ها 1245 میلیارد ریال است.

کریمی زند بابیان اینکه پیشرفت فیزیکی واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی بین 10 تا 90 در صد است، افزود: این طرح‌ها پس از تکمیل و بهره‌برداری حدود 443 هزار تن ظرفیت فرآوری محصولات کشاورزی استان را افزایش و 682 نفر نیز اشتغال‌زایی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه