English

امام جمعه موقت اصفهان:

فساد و برهنگی با اهداف نظام و آرمان‌های شهدا در تضاد است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: فساد و برهنگی با اهداف نظام، انقلاب و آرمان‌های شهدا در تضاد است و مسئولان باید در راستای کنترل آن اقدام کنند و اقتدار نظام را به نمایش بگذارند، نظارت داشته باشند و امنیت ایجاد کنند.

فساد و برهنگی با اهداف نظام و آرمان‌های شهدا در تضاد است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان بیان داشت: سال گذشته حرکت‌هایی انجام شد و برخی فرصتی پیدا کردند کشف حجاب کنند و سعی در تثبیت این کار داشتند.

وی افزود: مسئولان دستورالعملی را ارائه کردند و تلاش بر این شد که حرکتی جدید آغاز و جلوی نافرمانی، فحشاء، منکر و بی‌حجابی تحمیلی گرفته شود.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: حرکت باید بازدارنده و تلاش باید عاقلانه، مقتدرانه و مؤثر باشد و مردم متدین، بسیجی، خانواده‌های شهدا و صاحبان اصلی انقلاب از خطوط قرمز خود کوتاه نمی‌آیند.

آیت الله مهدوی با بیان اینکه تأخیر در اقدام سبب ایجاد دوقطبی در جامعه می‌شود، گفت: متدین‌ها نگران و ناراحت هستند و حین تذکر دادن برخی به آنها توهین می‌کنند و بنابراین نباید در انجام قانون کوتاهی شود.

وی افزود: فساد و برهنگی با اهداف نظام، انقلاب و آرمان‌های شهدا در تضاد است و مسئولان باید در راستای کنترل آن اقدام کنند و اقتدار نظام را به نمایش بگذارند، نظارت داشته باشند و امنیت ایجاد کنند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: زنان و دختران زیر بار دام فسادی که دشمنان پهن کرده‌اند نمی‌روند و این خلاف عقلانیت و مخالف دین و قانون است و باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت اله مهدوی خاطرنشان کرد: استدلال عقلی این است که باید برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها توضیح داده شود و این فساد اجباری در کشور تسری نیابد و امیدواریم هرچه زودتر تأثیر اقدامات در جامعه دیده و آرامش فکری بیشتری ایجاد شود.

وی با تاکید بر این که باید برای دفاع از معیشت مردم، مراقبت‌هایی خاص و جدی از قیمت‌ها انجام شود، گفت: یکی از قطب‌های تولید کشور، خودروسازی است و امروز یکی از اسباب تورم، بالا بردن بی‌اجازه قیمت خودروها است و چندین سال است که خودروسازان ابتدای سال قیمت خودروها را افزایش می‌دهند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان این که خودرو در ارتباط با تمام خانواده‌ها است و افزایش قیمت آن موج گرانی را در کشور ایجاد می‌کند، افزود: باید با افرادی که به مصلحت مردم و انقلاب توجهی ندارند برخورد شود،

آیت الله مهدوی تصریح کرد: قشر فرهیخته معلم، قشری بسیار محترم و تکریم آنها بر تمام اقشار جامعه، لازم است و نسل نوجوان و جوان ما در اختیار معلمان هستند و باید جوانانی را بسازند و تعلیم دهند که از لحاظ علمی متخصص و از لحاظ دینی، متعهد باشند.

وی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به سوریه و سفر رئیس جمهور عراق به ایران، گفت: رئیس جمهور سوریه‌ای که دشمنان بیش از ۱۰ سال در انتظار زوال او بودند، به استقبال رئیس جمهور ایران می‌آید و این موضوع تحولات خوبی را در منطقه ایجاد می‌کند و اثرات اقتصادی، فرهنگی و زیارتی بسیاری به دنبال دارد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اتحادیه عرب نیز در این زمینه باید تقویت شود و در مقابل شاهد در مسیر سقوط قرار گرفتن رژیم جعلی و موقت صهیونیستی خواهیم بود، گفت: به زودی مظلومان جهان از دست ستمگران رهایی خواهند یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه