English

تشدید حفاظت از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان در ایام تعطیلات عید سعید فطر

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از به‌کارگیری اقدامات لازم در جهت حفاظت از اراضی دولتی استان در طی ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

تشدید حفاظت از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان در ایام تعطیلات عید سعید فطر

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، حسینعلی کریمی با اشاره به اینکه عوامل یگان حفاظت اراضی ملی استان با امکانات و تجهیزات لازم در این ایام به گشت زنی می‌پردازند تا با هرگونه تعرض و تجاوز به عرصه‌های ملی برخورد قانونی کنند،گفت: مبحث حفاظت از عرصه‌های ملی که یکی از وظایف اصلی این اداره‌ کل است، که تعطیلی ندارد و در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات با جدیت انجام می‌شود.

وی افزود: این اداره‌کل با بهره گیری و استفاده از نیروهای انسانی هوشیار و آگاه، با ایمان و زبده، هیچ گونه اغماضی و امتیازی در بحث زمین خواری برای افراد سودجو قائل نیست.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: افراد سودجو معمولاً در ایام تعطیلات مثل نوروز، آخر هفته‌ها، چند روز تعطیلی متوالی فرصت را برای دست‌درازی به زمین‌های ملی و دولتی فراهم می‌بینند. لذا از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی‌ دولتی اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه