English

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در پیامی برای فرا رسیدن ۲۱ فروردین سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب صد امام راحل را تبریک گفت.

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، ؛ متن پیام به شرح زیر است:

۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره) در ایجاد حساب۱۰۰ و تأسیس بنیادمسکن شکل گرفت و  از آن زمان تاکنون منشاء خدمات کثیری برای قشر محروم روستایی بوده است.

با تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فصل جدیدی از توسعه خدمات عمومی در بخش زیربنایی و مهم تأمین مسکن در کشور ایجاد شد که امروز این مولود ارزشمند با طی نمودن مراحل تکامل خود بسترساز خدماتی ارزشمند و راهگشا بویژه در بخش تأمین مسکن برای نیازمندان جامعه تبدیل شده است.

همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند : " باید با خودیاری و همکاری برای مبارزه علیه فقر و محرومیت بسیج شوید و با تأیید الهی به نجات مردم مستضعف کمر همت ببندید " ، همه ما باید برای احقاق حقوق محرومان و مستضعفان تلاش کنیم و خدمت به آنان وظیفه همه مسئولان نظام است .

اینجانب ضمن تقدیر از خدمات این نهاد انقلابی، سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب را به همه مردم عزیز  بویژه کارکنان پرتلاش بنیاد مسکن استان تبریک عرض نموده  و آرزوی توفیق روزافزون این عزیزان را در راستای تحقق این فرمان ارزشمند امام راحل (ره)، محرومیت زدایی، عمران و آبادانی روستاها و تامین مسکن اقشار مختلف جامعه را از خداوند متعال مسالت دارم.

سیدعلی هاشمی -مدیرکل راه و شهرسازی قزوین

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه