English

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی دربازدید از پروژه‌ های نهضت ملی مسکن:

استان قزوین می‌تواند یکی از الگوهای موفق در کشور برای ساخت و ساز با کیفیت مسکن باشد

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: استان قزوین می‌تواند یکی از الگوهای موفق در کشور برای ساخت و ساز انبوه، سریع و با کیفیت مسکن باشد و امیدواریم این الگو در کشور مورد توجه قرار بگیرد.

استان قزوین می‌تواند یکی از الگوهای موفق در کشور برای ساخت و ساز با کیفیت مسکن باشد

به خبرگزاری موج قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، محمد مهدی رجحانی معاون عمرانی استاندار و علی فرد معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی از پروژه‌ های در دست اقدام مسکن ملی در شهر مهرگان بازدید کردند.

در این بازدید محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اداره کل راه و شهرسازی ؛ با اشاره به وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان قزوین گفت: ۲۳ هزار واحد مسکن ملی در استان قزوین در حال ساخت است؛ در حالی که در برخی استانها هنوز ثبت نام متقاضیان تمام نشده و فرآیند ساخت مسکن آغاز نشده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: مجلس آمادگی دارد از طرح های حمایتی دولت برای خانه دار شدن مردم حمایت کند و در حمایت از افراد نیازمند در کنار دولت باشد.

وی ادامه داد: طرح به کارگیری سازه های پیش ساخته برای احداث مسکن ملی برای نخستین بار در استان قزوین به شکل انبوه انجام می‌شود و با بدنه مهندسی قوی که در اداره کل راه و شهرسازی قزوین سراغ داریم، استان قزوین می‌تواند یکی از الگوهای موفق در کشور برای ساخت و ساز انبوه، سریع و با کیفیت مسکن باشد و امیدواریم این الگو در کشور مورد توجه قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه