English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:

سارقان ۴۰ میلیاردی ۲ منزل در جنوب اصفهان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 2 سارقی که با دستبرد به 2 منزل در جنوب شهر اصفهان 40 میلیارد ریال سکه، ارز و طلاجات به جیب زده بودند، خبر داد.

سارقان 40 میلیاردی 2 منزل در جنوب اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فربیان داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان به دنبال شکایت دو نفر از شهروندان ساکن در منطقه جنوب شهر اصفهان مبنی بر سرقت از منازلشان موضوع را به صورت تخصصی پیگیری کردند.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه های وقوع جرم و جمع آوری آثار بجامانده از سارقان و همچنین انجام یک سری اقدا مات تخصصی و پلیسی در نهایت هویت دو نفر که  در این سرقت ها  دست داشتند را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با رصد هوشمندانه صورت گرفته مخفیگاه سارقان در کمترین زمان ممکن شناسایی و بلافاصله کارآگاهان با اخذ دستور از مرجع قضائی محل را به محاصره خود در آورده و طی یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی هر 2 متهم را دستگیر و  برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل کردند.

سردار هاشمی فر با اشاره به اعتراف صریح متهمان به سرقت سکه، طلاجات و ارز از 2 منزل در محدوده جنوب شهر اصفهان ارزش کل اموال به سرقت رفته توسط این سارقان را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 40 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه