English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری باند ۴ نفره سارقان میلیاردی منزل در اصفهان / اعتراف به ۲۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان میلیاردی منزل و اعتراف آنها به 20 فقره سرقت در اصفهان خبر داد.

دستگیری باند 4 نفره سارقان میلیاردی منزل در اصفهان / اعتراف به 20 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در منطقه غرب شهرستان اصفهان اعضای باند 4 نفره سارقان منزل در اصفهان به ارزش 11 میلیارد ریال را شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه های وقوع سرقت و استفاده از پایش تصویری و یک سری اقدامات هوشمندانه و پلیسی موفق شدند هویت یک مجرم سابقه داری که در این سرقت ها دست داشت را به دست آورده و طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم پس از دستگیری هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد به 20 فقره سرقت، وجوه نقد، دلار، طلاجات و سکه بهار آزادی از منازل با همدستی 3 نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ ترکیان با اشاره به سابقه دار بودن همدستان متهم اظهار داشت: این افراد نیز طی یک عملیات ضربتی دیگر با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند. رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان را 11 میلیارد ریال برآورد کردند افزود: با تنظیم شکایت شاکیان، متهمان به همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • دانایی رمز امنیت

    چه فایده که دوربین نصب کنید و جولان سارقین با صورتهای پوشیده را داخل منزل و محل کار تماشا کنید یا به آژیر دل خوش باشید وقتی نمیتوانید توقع دخالت همسایه ها در مقابل سارقین خشن را داشته باشید و حتی با فرض تماس با پلیس نیز سارقین بعد از سرقت اموال ارزشمند فرار کرده باشند یا اینکه چه میکنید وقتی منزل هستید سارقین وارد شوند و با کتک و حتی تهدید به تجاوز شما را مجبور کنند اموال ارزشمند خود را دو دستی تقدیمشان کنید و باعث ابتلای همیشگی خانواده، بویژه کودکان به سندرم پی تی اس دی شوند؟

    پس دوراندیش باشید و همین امروز قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن را نصب کنید، چون اگر به درب و حفاظهایی که فکر کردید ضد سرقت هستند دل خوش هستید باید بگوئیم که سارقین اصلا به آنها نگاه هم نمیکنند و فقط قفلها را با شاهکلید، پیچگوشتی، دیلم و حتی یک نی پلاستیکی باز یا تخریب میکنند و چون هر سارقی روش مخصوص خود را در ورود به اماکن دارد، فقط نصب قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن روی درب و حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن و پنجره ها میتواند ورود سارقین را قبل از اینکه بتوانند صدمه ای به شما وارد کنند غیر ممکن نماید

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه