English

فرماندار چالوس اعلام کرد؛

افزایش ظرفیت‌های گردشگری در چالوس / آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران نوروزی

فرماندار چالوس گفت: ظرفیت‌های تازه و جدیدی به زیرساخت‌های گردشگری چالوس اضافه شد و اقامت‌گاه‌های تفریحی توریستی توسعه پیدا کرد و این شهرستان آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران نوروزی را دارد.

افزایش ظرفیت‌های گردشگری در چالوس / آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی قاسمی در حاشیه استقبال از مسافران نوروزی به چالوس که به همراه اعضای ستاد تسهیلات سفر این شهرستان در محل عوارضی قطعه چهارم آزاد راه تهران شمال انجام شد، با اشاره به اینکه با اهدای گل و هدایای فرهنگی و سوغات صنایع دستی مازندران از مسافرانی که در نخستین روز از نوروز 1402 به چالوس سفر کردند استقبال بعمل آمد، اظهار داشت: ظرفیت‌های تازه و جدیدی به زیرساخت‌های گردشگری چالوس اضافه شد و اقامت‌گاه‌های تفریحی توریستی توسعه پیدا کرد.

وی ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های گردشگری اضافه شده در چالوس، دریاچه ولشت با سرمایه‌گذاری بالغ بر سیصد میلیارد تومان توسعه جدیدتر و بهتری یافت و فازهایی از آن آماده شد و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار چالوس به افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه تفرجگاه تفریحی ساحل نمک‌آبرود اشاره کرد و افزود: این مجموعه چند روز قبل از آغاز سال نو با حضور استاندار مازندران رسماً افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید و یک ظرفیت بسیار خوب گردشگری به شهرستان چالوس اضافه شد.

وی با بیان اینکه همچنین سه هتل نیز در سال جاری به مجموعه اقامتگاه‌های پذیرایی شهرستان چالوس اضافه شد، تصریح کرد: از بخش خصوصی که در ایجاد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری این منطقه وارد میدان شدند، تشکر می‌کنم.

قاسمی عنوان داشت: همه امکانات و فضا برای مسافران و گردشگران آماده است و حتی دو سالن ورزشی و چند مدرسه را برای اسکان اضطراری در نظر گرفتیم که اگر در مواقع خاص مسافر یا گردشگری نیاز به اسکان اضطراری داشته باشد، این مکان‌ها آماده پذیرایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه