English

سرویس دهی تاکسی‌های قم برای سال تحویل

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: برنامه‌ریزی لازم به‌منظور ارائه خدمات مطلوب در لحظات تحویل سال جدید در سطح شهر توسط ناوگان تاکسی‌رانی انجام شده است.

سرویس دهی تاکسی‌های قم برای سال تحویل

به گزارش خبرگزاری موج قم، قاسم طالبی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم در سازمان تاکسیرانی برای شب سال نو و ساعات تحویل سال انجام شده است.

وی با اشاره به حضور زائرین و مسافرین در شهر قم، مطرح کرد: در این راستا در تمامی محورهای ورودی شهر و پایانه‌ها ازجمله پایانه 72تن، امیرکبیر و خرمشهر شاهد استقرار ناوگان تاکسی‌رانی خواهیم بود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: همچنین عوامل بازرسی سازمان نیز در لحظات تحویل سال جدید در سطح شهر و اطراف حرم به منظور خدمات و سرویس‌دهی مطلوب‌تر مستقر هستند.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها برای ارائه خدمات به شهروندان و مسافران ادامه‌دار خواهد بود، عنوان کرد: تمامی شبکه‌های تاکسی بی‌سیم نیز درحالت آماده‌باش قرار دارند.

طالبی با اشاره به اینکه استقرار بازرسین و مدیران عامل شرکت‌های تحت پوشش سازمان در پایانه‌های مربوطه تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در این راستا تمام بازرسین شیفت‌بندی شده تا به صورت مستمر وظایف خود را انجام دهند.

وی آماده‌باش تاکسی‌های قمی را مدنظر قرار داد و گفت: همچنین در ایستگاه مرکزی راه‌آهن قم و ایستگاه محمدیه نیز شاهد استقرار تاکسی‌ها هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه