English

جانبازان مدال آور استان قم تجلیل شدند

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: به مناسبت گرامی داشت روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید وامور ایثارگران از 50 جانباز استان که در سال جاری در مسابقات ملی و بین المللی افتخار آفرین شدند، تجلیل صورت گرفت.

جانبازان مدال آور استان قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری موج قم، غلامرضا ناظمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: این مراسم با حضور مسئولان بنیاد استان و 50 تن از جانبازان ورزشکار و مدال آور استان به همراه خانواده در هتل شاهد قم برگزار شد.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه های ورزشی در راستای گرامی داشت این ایام برگزاری رالی خانوادگی با حضور 30 دستگاه خودرو و برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال چهارجانبه جانبازان با حضور جانبازانی از استان های اصفهان، البرز و تهران به میزبانی تیم جانبازان قم بود.

وی برگزاری مسابقات چهارجانبه والیبال نشسته را از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران ذکر کرد که در این ایام و با حضور تیم هایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت جانبازان و معلولین استان قم در سالن شهید علم الهدی مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد قم برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه