English

مهدی دوستی:

طرح جامع توسعه جزیره هرمز درحال تدوین است

استاندار هرمزگان گفت: در سفر رئیس‌جمهور محترم به جزیره هرمز نیز بررسی جامعی از وضعیت این جزیره داشتند، طرح جامع توسعه هرمز زیر نظر مشاور در حال تدوین است اما محدودیت منابع وجود دارد.

طرح جامع توسعه جزیره هرمز درحال تدوین است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آئین بهره برداری از 100واحد مسکونی احداث شده توسط قرارگاه منطقه‌ای ۱۱ مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در جزیره هرمز اظهارداشت: رسالت سپاه علاوه بر دفاع از مرزهای کشور خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: اقدامات سپاه در همه جا می تواند هم الگو هم آفرین باشد و این تجربه موفقی که سپاه در محرومیت‌زدایی داشته در کشورهای منطقه هم انجام می‌شود، هر جایی که نیاز باشد خدمتی به مظلومی ارائه شود سپاه را آنجا می‌بینیم هر جایی گرفتاری برای کشور باشد سپاه حاضر است، در حوادث و بلایای طبیعی در گرفتاری‌های اقتصادی، در مشکلات حوزه فناوری، همواره  سپاه گره گشا بوده و مسیر را باز می‌کند.

استاندار هرمزگان گفت: بزرگترین دارایی و ثروت مجموعه سپاه و همه خدمتگزاران نظام، رهبر فرزانه انقلاب است، این افتخار را داریم که گوش به فرمان ایشان باشیم و سربازی ولی فقیه را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در سفر رئیس‌جمهور محترم به جزیره هرمز نیز بررسی جامعی از وضعیت این جزیره داشتند، طرح جامع توسعه هرمز زیر نظر مشاور در حال تدوین است اما محدودیت منابع وجود دارد و امیدداریم در بودجه سال 1402 این مشکل اعتبار و منابع برای جزیره هرمز برطرف شود.

نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: مسائلی که در خصوص هرمز احصا شده متنوع است از جمله مرحله دوم آبشیرین کن، ساخت بندر جزیره هرمز با دو رویکرد شیلاتی و گردشگری، ساخت درمانگاه، توجه ویژه به معابر شهری و احیای بافت و محیط شهری، که در این مورد به دنبال الگوهای بومی و سنگفرش شدن معابر شهری این جزیره با الگوی معماری بومی هستیم.

وی ادامه داد: تکمیل رینگ دور جزیره، تقویت ظرفیت برق، اصلاح شبکه آب داخل جزیره نیز از جمله دیگر پروژه‌های توسعه‌ای هرمزگان است این موارد در قالب همان طرح جامع آمده تا از موازی کاری جلوگیری شود و در سال آینده کارهای مناسبی انجام شود.

دوستی گفت: برای توسعه این جزیره تاکنون کارهای پراکنده و چریکی انجام شده و نیاز است در قالب همان طرح جامع کار شود، سپاه بزگترین یار و همیار است که می‌توان با کمک هم اوامر رهبر معظم انقلاب در خصوص این جزیره را عملیاتی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه