English

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد اصفهان خبر داد؛

برگزاری رویداد معنوی «جانم سلام» ویژه ولادت امام زمان(عج) در اصفهان

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد از برگزاری رویداد معنوی «جانم سلام» با محوریت زیارت و معرفی شخصیت‌های مهدوی و تشرف یافتگان خدمت امام زمان(عج) خبر داد.

برگزاری رویداد معنوی «جانم سلام» ویژه ولادت امام زمان(عج) در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابراهیم عمرانی با اعلام این خبر گفت: این رویداد معنوی در روز ۱۶ اسفندماه همزمان با فرارسیدن ایام ولادت حضرت ولی عصر (عج) و با هدف نکوداشت و زیارت شخصیت‌های گرانقدر آرمیده در تخت فولاد که خدمت امام عصر شرف یاب شده اند یا در موضوع انتظار صاحب اثر هستند، برگزار می‌شود.

 او افزود: از بخش‌های مختلف این رویداد معنوی می‌توان به احوالات تشرف یافتگانی همچون میرزاحسین کشیکچی، شیخ مرتضی ریزی، اذن کتاب مکیال المکارم سادات احمدآبادی، استغاثه حاج آقا رضاهرندی، قصه شهید ردانی پور و زیارت و معرفی آیت الله ناصری اشاره کرد.

 این مقام مسئول با تأکید بر اینکه مدیریت مجموعه تخت فولاد برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای مختلف را با هدف معرفی ظرفیت‌های این مجموعه تاریخی در دستور کار قرار داده است، گفت: گنجواره‌های آب و آیین، طاق بهشت، زنان مشهور آرمیده در تخت فولاد و نقش جان به مناسبت های مختلف برگزار و مورد استقبال گردشگران و زائران قرار گرفته است.

 به گفته مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد ، رویداد معنوی «جانم سلام» روز 16 اسفندماه از تکیه کازرونی واقع در تخت فولاد آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه