English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

جوانان، امنیت سازان کشور هستند

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، جوانان را امنیت سازان کشور عنوان و بر استفاده هرچه بیشتر از این قشر در طرح ها و برنامه های پلیس تاکید کرد.

جوانان، امنیت سازان کشور هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری درپیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت . در این پیام آمده است:

« حضرت علی اکبر (ع) نمونه یک جوان به تمام معنا با اخلاق، با ادب و با وقار و متانت بود. او شبیه ترین انسان ها خلقاً و خُلقاً به پیامبر مهربانی ها حضرت رسول اکرم (ص) بود. نام گذاری این روز فرخنده به نام روز جوان فتح بابی برای رشد و تعالی جوانان در سایه برکات و توجهات حضرتش است تا با الگو قرار دادن چنین شخصیت برجسته ای زمینه دست یابی به کمال و سعادت دنیا و آخرت خود را فراهم آورند.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در خصوص جوانان فرمودند: جوانان پیشران و موتور حرکت نظام هستند و اعتماد به جوانان به منزله خلق موفقعیت های برتر و بهره وری از ابتکارات و نوآوری در جهت پیشرفت هر مجموعه ای می باشد.

امروز جوانان برومند انقلاب اسلامی به عنوان امنیت سازان کشور محسوب می شوند و بدنه اصلی پلیس کشور را نیز جوانان عزیزی تشکیل می دهد که با تاسی به جوان فدایی دشت کربلا حضرت علی اکبر (ع) جانشان را در راه امنیت و آرامش نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از حریم ولایت فدا می کنند.

بی تردید انقلاب اسلامی ایران یکی از جوانگراترین انقلاب های تاریخ بشر بود چرا که این انقلاب به دست جوانان به بار نشست و در ادامه با خون همین جوانان در هشت سال جنگ تحمیلی تثبیت شد و امروز هم  همین جوانان هستند که اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشانده و حافظ امنیت این آب و خاک هستند.

اینجانب فرا رسیدن یازدهم شعبان العمظم سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به همه مردم ایران به خصوص جوانان عزیز تبریک و تهنیت عرض کرده و آمادگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای استفاده هرچه بیشتر از جوانان عزیز در طرح ها و برنامه های پلیس را اعلام می کنم و معتقدم با حضور و مشارکت نخبگان جوان جامعه در عرصه نظم و امنیت و ارائه ایده ها و نظرات و طرح های علمی و پژوهشی آنها می توانیم آینده ای روشن و پربار را رقم بزنیم.»

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه