English

رهاورد سفر رییس قوه قضاییه به استان مرکزی:

اختصاص ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مراکز قضایی استان مرکزی

رییس قوه قضاییه از اختصاص 800 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مراکز و مراجع قضایی استان مرکزی، ظرف دو سال خبر داد.

اختصاص 800 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مراکز قضایی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در پایان سفر یک روزه به استان مرکزی، شامگاه دوشنبه در نشست خبری در استانداری این استان با اعلام این خبر اظهار کرد: بخشی از این اعتبار از منابع استانی و بخشی از قوه قضاییه تامین می‌شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با تخصیص این اعتبارات بخش قابل توجهی از مشکلات استان مرکزی در زمینه پزشکی قانونی و زندان‌ها مرتفع گردد.

رئیس قوه قضاییه گفت: در این سفر تلاش شد ضمن سرکشی به حوزه قضایی استان و رسیدگی برخی مشکلات و کمبودها و نقاط ضعف بررسی و برای رفع کمبودها اقدام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای افزود: دومین هدف در این سفر، ارتباط نزدیک با مردم و مطالبات آنان را از نزدیک بشنویم و برخی را به شکل مستقیم و بخشی را به صورت غیرمستقیم در شورای عالی بررسی کنیم.

رییس قوه قضاییه گفت: در این سفر هیات‌هایی به شهرستان‌های استان مرکزی اعزام شدند که با مردم از نزدیک صحبت کردند و برای برخی موارد تصمیم گیری شد و برخی نیز در تهران بررسی و تصمیم گیری می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای افزود: پیش از ظهر امروز هم نشستی با فعالان اقتصادی، کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان استان برگزار شد.

وی بیان کرد: همچنین نشستی با اقشار مختلف مردم نمایندگان فرهنگیان، خانواده معظم شهدا و جانبازان برگزار و مطالبات آنان مطرح شد.

رییس قوه قضاییه گفت: امیدواریم آن چه مربوط به دادگستری استان مرکزی است با عنایت ویژه بررسی و مشکلات رفع شود.

قاضی‌القضات همچنین به مسئولان دادگستری استان مرکزی دستور داد همه درخواست‌ها و نامه‌های مردمی احصا شده در جریان این سفر را مجدانه و در اسرع وقت پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه