English

با حضور معاون علمی، فناوری رئیس جمهور انجام شد؛

افتتاح مجموعه اتاق های تمیز پارک علم و فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

مجموعه اتاق های تمیز پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان باحضور دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و جمعی از مسئولین دانشگاه افتتاح شد.

 افتتاح مجموعه اتاق های تمیز پارک علم و فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مجموعه اتاق های تمیز پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به عنوان مهم ترین و ضروری ترین زیر ساخت جهت تولید فراورده های دارویی، تجهیزات و ملزومات پزشکی و نیز محصولات حوزه بیوتکنولوژی و سلول های بنیادی در ساختمانی با متراژ حدود 320 مترمربع شامل اتاق های تمیز کلاس B, C,D می باشد.

مجموعه اتاق های تمیز پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال و با حمایت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و به بهره برداری رسیده است.

شایان ذکر است؛ این مجموعه علاوه بر فناوران مستقر در پارک علم و فناوری سلامت، امکان سرویس دهی به سایر تولید کنندگان تجهیزات پزشکی و فراورده های دارویی استان را نیز دارا بوده و با توجه به موقعیت جغرافیایی استان اصفهان، امکان پوشش دهی فناوران نواحی جنوبی و مرکزی کشور را نیز دارا می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه