English

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد؛

کشف ۷۹۷ فقره انواع سرقت در فارس

فرمانده انتظامی استان گفت: در اجرای طرح ویژه و ضربتی مبارزه با سارقان، ۴۶۹ سارق و خریدار اموال مسروقه در این استان دستگیر و ۷۹۷ فقره سرقت کشف شد.

کشف ۷۹۷ فقره انواع سرقت در فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار داشت: در پی تدابیر و دستورات ویژه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین مطالبات مردمی مبنی بر مبارزه با سرقت، طرح ضربتی مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه در استان فارس اجرایی شد.

وی افزود: از آغاز اجرای این طرح که با محوریت پلیس آگاهی و همکاری و تعامل سایر یگان های انتظامی و عملیاتی انجام گرفت، مأموران انتظامی موفق شدند ۴۶۹ سارق و خریدار اموال مسروقه را شناسایی و طی عملیات هایی جداگانه آن ها را دستگیر کنند.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در بازجویی های صورت گرفته از سارقان، تاکنون ۷۹۷ فقره انواع سرقت شامل خودرو، درون خودرو، موتورسیکلت، لوازم ساختمانی و ... کشف شده است، گفت: در این خصوص پرونده‌های مقدماتی تشکیل و در دست اقدام است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مبارزه قاطعانه با انواع جرایم و به ویژه سرقت در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد، گفت: سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی مردم بدانند که پلیس با قاطعیت کامل و هماهنگی لازم با مجموعه قضائی، نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام می کند.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از مردم در راستای تعامل و هماهنگی با خادمان خود در مجموعه انتظامی استان فارس برای اجرای بهتر طرح های انتظامی، گفت: شهروندان هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون فعالیت افراد مخل نظم و امنیت عمومی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سردار حبیبی با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: اجرای طرح مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه به صورت مستمر در سطح استان فارس ادامه خواهد داشت.

 

دستگیری ۲ جاعل و کلاهبردار فراری در شیراز 

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ محکوم فراری به جرم جعل و کلاهبرداری در شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی در این خصوص اظهار داشت: در راستای دستگیری محکومین متواری و تحت تعقیب، شناسایی و دستگیری فردی که دارای ۳ فقره سابقه کیفری از جمله: صدور چک بلامحل، اعمال نفوذ و جعل بود، در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تشکیل تیم های عملیاتی و بررسی پرونده های موجود، چندین مکان از محل سکونت و اختفاء متهم شناسایی گردید.

سرهنگ حبیبی بیان کرد: طی اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی کارآگاهان در  نهایت مخفیگاه اصلی متهم در یکی از محله های شهر شیراز شناسایی شد.

سرهنگ حبیبی یادآور شد: چند تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و متهم به همراه شخصی ناشناس با درایت کارآگاهان پلیس آگاهی در یک اقدام منسجم و ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

وی گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم ناشناس نیز دارای ۵ فقره سابقه کیفری ( صدور چک بلامحل، خیانت در امانت و جعل) و از کلاهبرداران حرفه ای شهر شیراز بوده و تحت تعقیب بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی و قضایی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست فریب ظاهر آراسته افراد را نخورده و به هرگونه پیشنهاد و یا معامله خیلی خوب مشکوک باشند و هنگام امضای اسناد دقت کنند که فضای خالی برای افزودن مطلبی توسط جاعلین باقی نماند تا بدینوسیله مورد سوء استفاده جاعلان و کلاهبردارن قرار نگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه