English

شهردار چالوس:

حاشیه رودخانه چالوس در راستای روان‌سازی و حل معضل ترافیکی تعریض و آزادسازی شد

شهردار چالوس حاشیه رودخانه چالوس شروع و به ساحل دریا ختم می شود، گفت: با بازگشایی این رینگ از ترافیک هسته مرکزی شهر کاسته خواهد شد.

حاشیه رودخانه چالوس در راستای روان‌سازی و حل معضل ترافیکی تعریض و آزادسازی شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر مسعود یعقوبی شهردار چالوس در حاشیه عملیات تعریض و آزادسازی خیابان 30 متری، امتداد رودخانه چالوس (حدفاصل خیابان ورزش و پل آبنما و اتصال به دریا) اظهار داشت: معضلات ترافیکی شهر چالوس مورد انتقاد شهروندان محترم بوده که مجموعه مدیریت شهری در دوره ششم با برنامه ریزی و با اهدافی که در جهت روان سازی و حل معضل ترافیکی دارند این معبر را به عنوان معبری که می تواند در روان‌سازی ترافیکی شهری اثرگذار باشد تملک و بازگشایی کردند.

وی با بیان اینکه این رینگ از ابتدای خیابان ورزش در حاشیه رودخانه چالوس شروع و به ساحل دریا ختم می شود، ادامه داد: با بازگشایی این رینگ از ترافیک هسته مرکزی شهر کاسته خواهد شد.

تملک و بازگشایی شهرداری چالوس

شهردار چالوس از بازگشایی کامل این رینگ در ماه های آتی خبر داد و افزود: این اتصال ارزشمند و این رینگی که در رفع معضلات ترافیکی شهر چالوس کمک شایانی خواهد داشت به طول تقریبی 2 کیلومتر به عرض 30 متر می باشد.

تملک و بازگشایی شهرداری چالوس

وی به زیبایی و گردشگرپذیر بودن این مسیر اشاره کرد و اذعان داشت: با بازگشایی این مسیر جدا از بحث رفع معضل ترافیک، از نظر بُعد زیبایی که در این منطقه وجود دارد و می‌تواند در حوزه گردشگری نیز مورد استفاده شهروندان محترم و گردشگران قرار گیرد.

یعقوبی در پایان ضمن قدردانی از خانواده محترم نیکوکار، دادستان چالوس، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونت شهرسازی و معاونت عمرانی که در این پروژه بسیار اثرگذار بودند؛ گفت: ان شاءالله این کار مثبت مبارک مردم شهریف چالوس باشد و بعد از اجرا و بهره برداری این پروژه رضایتمندی مردم را از این مسیر زیبا داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه