English

مدیرعامل شرکت گاز مازندران مطرح کرد؛

پاسخگویی به ۷۹۴ درخواست مردمی در شرکت گاز استان مازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز استان مازندران پاسخگوی 794 درخواست مردمی از کانال های مختلف ارتباطی بوده‌اند.

پاسخگویی به 794 درخواست مردمی در شرکت گاز استان مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران اظهار داشت: در راستای کاهش فاصله مردم و مسئولین و تحقق آرمان‌های نظام خدمت رسانی صادقانه، از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه به 794 درخواست مردمی از کانال های دیدار عمومی، سامانه سامد و میز خدمت حضوری در نماز جمعه ها پاسخ داده شده است.

وی ادامه داد: مسئولین شرکت بر اساس دستورالعمل‌های استانی سه بار در سامانه سامد حضور داشته و از طریق سامانه ارتباطی مردم و دولت، پاسخگوی 415 درخواست مردمی بوده اند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: مسئولین این شرکت 50 بار با برگزاری میزخدمت حضوری در نمازهای عبادی سیاسی جمعه در شهرهای استان پاسخگوی 295 نفر از هم استانی‌های عزیز در حوزه گاز بوده اند.

وی، رسیدگی به مسائل و مشکلات و پاسخگویی سریع و صحیح به درخواست های مردمی را یکی از امور مهمی دانست که به صورت جدی در دستور کار این شرکت قرار دارد؛ ضمن این‌که دیدارهای چهره به چهره سبب آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعین و مرتفع شدن مشکلات آنان خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه