English

مدیرعامل شرکت گاز مازندران مطرح کرد؛

اجرای ۱۵۵ پیمان در شرکت گاز مازندران

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 155 پیمان در گاز مازندران به امضا رسیده است.

اجرای 155 پیمان در شرکت گاز مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در نشست هم اندیشی با پیمانکاران با اشاره به اینکه در راستای تعامل با ذینفعان؛ نشست هم اندیشی مدیرعامل شرکت گاز مازندران با پیمانکاران برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 155 پیمان در گاز مازندران به امضاء رسیده است.

وی ادامه داد: مجموع مبلغ این پیمان ها، یک هزار و 380 میلیارد تومان می باشد که 1000 میلیارد تومان آن متعلق به بخش عمرانی و مابقی متعلق به بخش جاری می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه هم اکنون شرکت گاز مازندران به 99.9 درصد خانوارهای شهری و بیش از 96.5 درصد خانوارهای روستایی استان گازرسانی کرده است، گفت: تحقق این مهم با همت و تلاش خانواده بزرگ شرکت گاز به ویژه پیمانکاران تلاشگر این شرکت میسر شده است.

وی عنوان داشت: شرکت گاز استان تمام تلاش خود در جهت تسهیل امور به کار بسته و امیدواریم تا در پیمان ها و خدمات بعدی نیز در خدمت پیمانکاران متعهد و تلاشگر شرکت باشیم.

در ادامه این نشست صمیمی؛ پیمانکاران شرکت به بیان مشکلات و مسائل حوزه کاری خود پرداخته و پاسخ های لازم از سوی مدیرعامل و رؤسای شرکت ارائه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه