English

معاون فنی و امور زیر بنایی شهرداری سنندج:

عملیات لکه‌گیری معابر اصلی سطح شهر سنندج آغاز شد

معاون فنی و امور زیر بنایی شهرداری سنندج از آغاز عملیات لکه‌گیری معابری اصلی سطح شهر با آسفالت سرد خبر داد.

عملیات لکه‌گیری معابر اصلی سطح شهر سنندج آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ،صدیق فتحی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بارش مناسب برف و برودت هوا در دو دهه اخیر بی‌سابقه و این موضوع موجب یخبندان معابر شهری شده است.

وی تصریح کرد: در راستای پیشگیری از یخبندان به علت برودت هوا در بارش‌های مکرر برف ستاد برفروبی شهرداری سنندج از مخلوط ماسه و نمک در معابر استفاده کرده که این موضوع موجب تخریب بخشی از آسفالت سطح شهر شده است.

وی افزود: با هدف رفع چاله‌های خیابان‌های اصلی، عملیات لکه گیری معابر سطح شهر با استفاده از آسفالت سرد اصلاح شده آغاز شد.

فتحی بیان کرد: با توجه به اینکه در این فصل از سال استفاده از آسفالت گرم برای بهسازی معابر و رفع چاله‌های خیابان‌های اصلی امکان‌پذیر نیست بنابراین از آسفالت سرد اصلاح شده استفاده خواهد شد.

وی از آغاز عملیات لکه گیری خیابان‌های اصلی سطح شهر خبر داد و گفت: عملکرد و دوام بالا همانند آسفالت گرم، بازگشایی معابر بلافاصله پس از مصرف و قابل اجرا بدون نیاز به هیچگونه تجهیزات خاص در تمامی فصول حتی هنگام بارش برف و باران از ویژگی‌های این نوع آسفالت است.

فتحی خاطرنشان کرد: جلوگیری از تشدید هزینه‌های تعمیر و نگهداری اضطراری، زیست تخریب پذیر و عاری از هرگونه مواد سمی، ایجاد سطحی یکپارچه با انواع روسازی‌ها، قابل ارائه در حجم بالا و انواع بسته بندی در تمامی فصول، انبار و نگهداری آسان بدون نیاز به کارخانه تولید آسفالت و همواره در دسترس بودن از دیگر مزایای مهم استفاده از آسفالت سرد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه