English

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان:

رئیس هیات هاکی کردستان انتخاب شد

مجمع انتخابات هیات هاکی کردستان روز دوشنبه با حضور ۹ نفر از اعضای مجمع برگزار و بهار شریفی با کسب تمام آرا برای چهار سال، رئیس این هیات شد.

رئیس هیات هاکی کردستان انتخاب شد

به گزارش خبر گزاری موج کردستان ،معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این جلسه با اشاره به اینکه هیات هاکی هشت ماه است به صورت سرپرستی اداره می شود، اظهار کرد: امیدواریم با انتخاب رئیس جدید و تکمیل کادر هیات، شاهد فعال شدن این رشته ورزشی در شهرستان ها و استفاده از ظرفیت های شهرستانی باشیم.

سایه میرصادقی خواستار برگزاری کلاس های مربی گیری و داوری و کارگاه های آموزشی، با هدف فعال‌تر شدن هیات هاکی استان و کسب مدال های رنگارنگ در سطح ملی و فراملی شد.

وی ادامه داد: ما نیز به عنوان متولی ورزش در استان، آنچه که لازم باشد در چارچوب قانون در اختیار هیات هاکی قرار می دهیم.

رئیس جدید هیات هاکی کردستان هم اظهار امیدواری کرد با توجه بیشتر فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان به این رشته ورزشی شاهد حضور ورزشکاران کردستانی در رقابت های ملی و بین الملی باشیم.

بهار شریفی با اشاره به اینکه ۲ سال از فعالیت هیات هاکی در استان می گذرد، افزود: سال گذشته سه بازیکن استان به اردوی تیم ملی هاکی بانوان دعوت شدند که موفقیت بزرگی است.

وی به فعال و تجهیز کردن هیات شهرستان ها در هشت ماه گذشته اشاره کرد و گفت: هیات شهرستان های قروه، مریوان، سروآباد، دیواندره، سنندج و سقز در این مدت فعال و ۲ سری تجهیزات برای شهرستان های قروه و سنندج تهیه شد.

رئیس هیات هاکی کردستان با بیان اینکه فعال کردن هیات شهرستان های کامیاران و بانه نیز در دست اجرا است، اضافه کرد: برگزاری کلاس های مربی گری و داوری از جمله برنامه های در دستور کار هیات است.

شریفی به برگزاری کلاس داوری درجه سه با حضور ۴۳ نفر در شهریور امسال اشاره کرد و ادامه داد: این رشته ورزشی نیز به واسطه نبود حامی مالی مورد بی مهری قرار گرفته است که تلاش می کنیم با همکاری فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان، زمینه ارتقای این رشته ورزشی و برگزاری مسابقات مختلف فراهم شود.

وی کردستان را دارای استعدادی فراوان در رشته هاکی دانست و تاکید کرد: برای کشف این استعدادها، نیاز به همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه ها هستیم که قرار است تفاهم نامه ای در این زمینه به امضا برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی