English

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان:

۱۷۲ اثر به دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه کردستان ارسال شد

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: ۱۷۲ اثر در بخش‌های مختلف از جمله گزارش، خبر، مصاحبه، عکس و فیلم به دبیرخانه دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه استان ارسال شد.

۱۷۲ اثر به دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه کردستان ارسال شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، پیمان فتاحی روز دوشنبه با بیان اینکه آثار دریافتی به داوران هر بخش ارجاع داده شد، اظهار کرد: اختتامیه دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه کردستان در هفته منابع طبیعی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشترین آثار را در هر یک از موضوعات فوق داشته باشد به عنوان رسانه برتر تجلیل خواهد شد، افزود: آثاری در جشنواره شرکت داده می شوند که در فاصله زمانی ابتدای فروردین ۱۴۰۱ تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱ در یکی از نشریات استانی، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری استان و سرپرستی های نشریات سراسری، صدا و سیمای مرکز استان و رسانه های مجاز منتشر شده باشد.

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان یادآور شد: آثاری پذیرفته می شود که نام صاحب اثر قید شده باشد و افرادی که آثار آن ها با نام مستعار و کد ثبت می شود، باید به تایید مدیر مسئول رسانه رسیده باشد.

فتاحی اضافه کرد: جشنواره در بخش‌ رسانه‌های مکتوب شامل خبر، گزارش، مقاله، یادداشت، نقد، طرح، کاریکاتور، تیتر، کتاب و شعر و داستان و رسانه های دیجیتال شامل نرم افزار، وبلاگ ها، بازی ها و برنامه های چند رسانه ای نرم افزارهای تلفن همراه و پادکست است.

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان یادآور شد: بخش رسانه های شنیداری شامل مستند و مستند گزارشی، برنامه تعاملی با شنوندگان، آرم، ارم استیشن، آنونس، برنامه مجله ای، نمایش رادیویی و برنامه گفت و گو محور، میزگرد، مصاحبه و مناظره، از دیگر بخش خای این جشنواره است.

فتاحی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، صدا وسیمای مرکز کردستان، سازمان جهاد کشاورزی و مخابرات منطقه کردستان در برگزاری این جشنواره همکاری دارند.

وی گفت: ارتقا دانش رسانه‌ های استان در ارتباط با کارکردها و اهمیت های منابع طبیعی و آبخیزداری و ارائه رویکردهای نوین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، ارتقای سطح کیفی خبر و گسترش فرهنگ مطالعه و شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه ها در زمینه منابع طبیعی و آبخیزداری از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان آشنایی با اقدامات و اثر بخشی فعالیت های این اداره کل، آشنایی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه های مکتوب و مجازی و ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه‌ها و ایجاد انگیزه و بستر مناسب برای مشارکت مردم و بهره برداران منابع طبیعی در امر حفاظت از این منابع را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

فتاحی افزود: بخش رسانه های دیداری شامل فیلم کوتاه، پویا نمایی، موشن گرافیک، نماهنگ، گزارش، میزگرد، گفت و گو و تله تئاتر، نمایش تلویزیونی و مستند گزارشی، برنامه تعاملی با بینندگان، اینفوگرافی و بخش شهروند خبرنگار(تمام موضوعات رسانه ای در ارتباط با منابع طبیعی) است.

۱۵ تا ۲۲ اسفند به‌ "هفته منابع طبیعی و درختکاری" نامگذاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه