English

رئیس کل دادگستری کردستان خبر داد؛

برخورد قاطع با فرد یا افراد خاطی در ماجرای کشته شدن جوان سقزی

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: با شکایت اولیای دم، پرونده قضایی کشته شدن جوان سقزی در شعبه بازپرسی دادسرای سقز تشکیل و مأمور انتظامی با قرار متناسب روانه زندان شده است.

برخورد قاطع با فرد یا افراد خاطی در ماجرای کشته شدن جوان سقزی

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، حجت الاسلام حسینی در خصوص کشته شدن «مختار فتحی» جوان اهل شهرستان سقز اظهار داشت: بلافاصله پس از این اتفاق، دادستانی شهرستان سقز به ماجرا ورود کرده و در شعبه بازپرسی دادسرای سقز پرونده قضائی تشکیل شده است.

وی افزود: در مورخ ۲۹ بهمن ماه سال جاری در مواجهه احدی از مأمورین انتظامی شهرستان سقز با فرد متوفی «مختار فتحی» این فرد با شلیک گلوله کشته می‌شود.

رئیس کل دادگستری کردستان خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از این اتفاق و با شکایت اولیای دم و ورود دادستان عمومی و انقلاب سقز، پرونده قضائی در شعبه بازپرسی دادسرای سقز تشکیل و مأمور انتظامی با قرار متناسب بازداشت و روانه زندان شده است.

حجت الاسلام حسینی از تکمیل تحقیقات قضائی در این خصوص خبر داد و تأکید کرد: با هرگونه تخلف و یا جرم ارتکابی از ناحیه مأمور انتظامی یا افراد خاطی در این پرونده مطابق قانون برخورد خواهد شد و نتیجه باطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان کردستان همچنین هرگونه فضاسازی و شایعه پراکنی رسانه‌های معاند و ضدانقلاب در خصوص اینکه با این فرد به دلیل شعارنویسی برخورد شده است را تکذیب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه