English

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

دستگیری ۲ نفر از عاملان درگیری مسلحانه منجر به تخریب و آتش سوزی در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 2 نفر از عاملان درگیری مسلحانه منجر به تخریب و آتش سوزی در اصفهان خبرداد.

دستگیری 2 نفر از عاملان درگیری مسلحانه منجر به تخریب و آتش سوزی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مسعود طریفی گفت: 2 نفر از اراذل و اوباش سطح یک که اقدام به درگیری مسلحانه منجر به تخریب و آتش سوزی اموال خصوصی در یکی از محلات شهر اصفهان کرده بودند در عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان دستگیر شدند.

وی بیان داشت: به دنبال وقوع درگیری مسلحانه منجر به تخریب و آتش سوزی اموال خصوصی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از محلات شهر اصفهان، شناسایی و دستگیری متهمان اصلی پرونده که دو نفر از اراذل و اوباش شاخص و سطح یک اصفهان بودند در دستور کار تیم های عملیاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان قرارگرفت.

طریفی افزود: سرانجام پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی دقیق و حساب شده و رصد هوشمندانه متهمان، مخفیگاه این افراد در یکی از محلات شهر اصفهان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیرشدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شده و با قرار صادره روانه زندان شدند گفت: تحرکات اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه به صورت ویژه و هوشمندانه رصد می شود و پلیس مقتدرانه با این گونه افراد برخورد می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه