English

ظرف کمتر از ۲۴ ساعت صورت گرفت؛

دستگیری عامل تخریب صندوق قرض الحسنه در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری عامل تخریب صندوق قرض‌الحسنه با تلاش ماموران انتظامی این فرماندهی در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد .

دستگیری عامل تخریب صندوق قرض الحسنه در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تخریب عمدی یکی از صندوق های قرض الحسنه شهر کاشان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری۱۳ علوی با بررسی های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ظرف کمتر از ۲۴ساعت عامل این تخریب را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کاشان تصریح کرد: متهم ۲۸ ساله که یکی از اراذل و اوباش این شهرستان است ابتدا منکر هرگونه اقدامی در این رابطه شد ولی پس از مواجهه با ادله و مدارک موجود پلیس به بزه ارتکابی اعتراف که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد. 

این مقام انتظامی در پایان برخورد با مخلان نظم و امنیت به ویژه اراذل و اوباشی که با قدرت نمایی و تخریب اموال عمومی و خصوصی شهروندان سعی در ناامن کردن جامعه دارند را از اولویت های پلیس عنوان و از مردم درخواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه