English

با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی صورت گرفت؛

دستگیری ۱۹ فروشنده ، شرور ، سارق و معتاد پرخطر در کاشان

پلیس شهرستان کاشان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۹ خرده فروش ، شرور ، سارق و معتاد پرخطر را دستگیر کرد.

دستگیری ۱۹ فروشنده ، شرور ، سارق و معتاد پرخطر در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت:طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده ، افزایش احساس آرامش در مردم و برخورد با اراذل و اوباش شاخص در منطقه کوی شهید مفتح و منطقه راوند به اجرا درآمد.

سرهنگ ایرج کاکاوند بیان داشت: در این طرح ماموران کلانتری۱۲ ولی عصر(عج) با همکاری تیم های از پلیس های تخصصی پس از برآورد اطلاعاتی در چند عملیات ضربتی ۶ نفر فروشنده مواد مخدر ، ۲نفر شرور ، ۳ نفر سارق باغات ، یک نفر سارق داخل خودرو و ۹ نفر محکومین غایب و فراری را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف ۴فقره انواع سرقت و کشف مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی و مقادیر زیادی اموال مسروقه تصریح کرد: در نتیجه این طرح ۱۱ قبضه سلاح سرد کشف و ۲ دستگاه خودرو  و ۳ دستگاه موتورسیکلت بدلیل مخدوش بودن پلاک و همراه نداشتن مدارک توقیف شد  .

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با تقدیر از همکاری خوب شهروندان در اجرای طرح ها تاکید کرد: هدف اصلی اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر با حمایت دستگاه قضایی توسط این فرماندهی پیگیری می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه