English

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد؛

دستگیری فروشندگان مواد مخدر در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت:مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اقدامی ضربتی افرادی را که اقدام به فروش موادمخدر سنتی می کردند دستگیر کردند.

دستگیری فروشندگان مواد مخدر در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند در تشریح این خبر گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر اینکه دو نفر به هویت معلوم در سطح شهر کاشان به طور گسترده اقدام به فروش مواد مخدر می کنند  مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس  مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات محلی به صورت نامحسوس توسط مامورین انجام شد و پس از اطمینان از صحت موضوع ، ماموران موفق شدند در یک اقدام پلیسی و ضربتی متهمان را در حین فروش مواد مخدر دستگیر کنند .

سرهنگ کاکاوند در ادامه اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودرو متهمان مقدار ۳ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک آماده عرضه به همراه وسایل توزین کشف و ضبط کردند .

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد مجرمان و عناصر ناامنی نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند و با خرده‌فروشان و سوداگران مرگ با قاطعیت و در چارچوب قانون برخورد می‌کند، ضمن اینکه از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه