English

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد؛

دستگیری ۲ فروشنده مواد مخدر در عملیات ضربتی پلیس کاشان/ کشف بیش از یک کیلو هروئین

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری ۲ فروشنده مواد مخدر وکشف یک کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین در این شهرستان خبر داد .

دستگیری ۲ فروشنده مواد مخدر در عملیات ضربتی پلیس کاشان/ کشف بیش از یک کیلو هروئین

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند با اعلام این خبر اظهار داشت: تغییر مصرف موادمخدر از سنتی به صنعتی را تهدیدی جدی برای جوانان و نوجوانان دانست و اظهار داشت: وجود باورهای غلط در حوزه مواد

روان‌گردان، پایین بودن سطح آگاهی‌ افراد و عدم آشنایی خانواده‌ها از مهارت‌های زندگی به وی‍ژه نوع رفتار و ارتباط با فرزندان از عوامل گرایش به موادمخدر است.

وی در ادامه گفت: در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز با توجه به اخباردریافتی مبنی بر اینکه دو نفر در سطح شهر کاشان اقدام به فروش موادمخدر صنعتی می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع ، متهمان را شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی کاشان خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از  مخفیگاه متهمان مقدار یک کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین آماده عرضه راکشف کردند.

سرهنگ کاکاوند در پایان با بیان اینکه اعتیاد کانون خانواده‌ها را متلاشی می‌کند و موجب برهم زدن امنیت روانی اعضای آن می‌شود خاطرنشان کرد: تلاش پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر به تنهایی کافی نیست و برخورد با این پدیده خانمان‌سوز نیاز به یک عزم همگانی دارد .

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه