English

با اجرای طرح ذوالفقار انجام شد؛

دستگیری ۱۶ شرور و کشف ۸ قبضه سلاح سرد در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار با هدف شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش و مجرمان حرفه ای خبر داد و گفت : در اجرای این طرح ، ۱۶ شرور دستگیر و ۸ قبضه سلاح سرد کشف شد .

 دستگیری ۱۶ شرور و کشف ۸ قبضه سلاح سرد در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی پلیس کاشان در سال جاری ، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با مخلان آسایش و امنیت مردم می باشد .

وی در ادامه تصریح کرد: در راستای شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت با اشرافیت اطلاعاتی ، طرح عملیاتی اقتدار به اجرا گذاشته شد.

این مقام انتظامی در تشریح اقدامات پلیس کاشان در نتیجه اجرای این طرح ۱۶ نفر از مخلان نظم و امنیت با سوابق شرارت و ایجاد ناامنی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان به همراه ۸ قبضه سلاح سرد و قمه دستگیر و ۳۲ نفر از اراذل و اوباش شاخص احضار و ضمن توجیه از آنها تعهد اخذ شد .

سرهنگ کاکاوند با اشاره به اینکه فعالیت و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مستمر رصد می شود ، خاطرنشان کرد : پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی ، موجبات برهم زدن نظم عمومی شوند و مردم نیز می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا اقدامات قانونی صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه