English

سند حدنگاری بیش از سه هزار هکتار از اراضی رودان صادر شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با پیگیری دادستان عمومی و انقلاب رودان، سند حدنگاری بیش از سه هزار هکتار از اراضی حریم این شهرستان در ضلع شمالی جاده کهنوج _ بندرعباس صادر شد.

سند حدنگاری بیش از سه هزار هکتار از اراضی رودان صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی هدف از صدور سند حدنگاری اراضی حریم شهر رودان را اعمال حاکمیت بهتر به منظور جلوگیری از هرگونه زمین خواری و سوء استفاده از طریق تصرف غیرقانونی و دست اندازی به اراضی دولتی اعلام کرد.

وی افزود: سند حدنگاری اراضی حریم شهر رودان به مساحت ۳۰ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۶۰۱ مترمربع به نام دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن، بر اساس ماده ۴ قانون جامع حدنگار (کاداستر) توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان در یک برگ صادر شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری و تعامل سازنده استانداری هرمزگان و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان با دستگاه قضایی برای صدور اسناد کاداستری اراضی ملی و دولتی، تأکید کرد: خوشبختانه در نتیجه هم افزایی و همکاری میان قوای مجریه و قضاییه در استان برای صدور اسناد حدنگاری اراضی، کار بزرگی انجام شده و این اقدامات، تأثیر بسزایی در ایجاد شفافیت و کاهش تخلفات، دعاوی و پرونده‌های قضایی مرتبط با این حوزه داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه