English

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر:

۱۲ واحد مسکونی در سال ۱۴۰۱ به افراد واجد شرایط واگذار شد

مهرداد ابراهیم پور فرمانده سپاه ناحیه نوشهر در آئین افتتاح چهار واحد مسکونی محرومیت زدایی در روستای نیرنگ نوشهر، با بیان اینکه ارائه خدمات اجتماعی از جمله مأموریت های سپاه است، گفت: در حوزه مسکن، 12 واحد مسکونی در سال 1401 به افراد واجد شرایط واگذار شد.

12 واحد مسکونی در سال 1401 به افراد واجد شرایط واگذار شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ مهرداد ابراهیم پور فرمانده سپاه ناحیه نوشهر در آئین افتتاح چهار واحد مسکونی محرومیت زدایی در روستای نیرنگ نوشهر، با بیان اینکه ارائه خدمات اجتماعی از جمله مأموریت های سپاه است، اظهار داشت: در حوزه مسکن، 12 واحد مسکونی در سال 1401 به افراد واجد شرایط واگذار شد.

وی ادامه داد: از این تعداد، هشت واحد مربوط به افراد تحت پوشش کمیته امداد و چهار واحد نیز مربوط به بهزیستی بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر از افتتاح چهار واحد مددجو در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: با این چهار واحد که به بهره برداری رسید تعداد 12 واحد برای امسال تکمیل شد.

وی تصریح کرد: در مجموع سه میلیارد و هشت میلیون تومان هزینه ساخت این 12 واحد است و از مجموع چهار واحد با هزینه یک میلیارد و 250 میلیون تومان نیز دو واحد مربوط به کمیته امداد و دو واحد هم مربوط به بهزیستی است.

به گزارش موج؛ با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران یک واحد مسکونی برای خانواده تک معلول تحت پوشش بهزیستی به صورت پایلوت در روستای نیرنگ به بهره برداری رسید که این واحد در 60 متر و با هزینه ای بالغ بر 320 میلیون تومان احداث شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه