English

فرماندار نوشهر:

۴۵ طرح عمرانی دهه فجر امسال در نوشهر به بهره برداری می رسد

فرماندار نوشهر گفت: 45 طرح عمرانی با اعتبار 72 میلیارد تومان دهه فجر امسال با اشتغال زایی 55 نفر در شهرستان نوشهر به بهره برداری می رسد.

45 طرح عمرانی دهه فجر امسال در نوشهر به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عبدالصمد صفرنژاد در نشست خبری اظهار داشت: شرایط شهرستان نوشهر به عنوان دروازه ورودی استان با دیگر شهرستان ها دارای تفاوت ساختاری فراوانی است .

وی ادامه داد: وقتی از سرشماری جمعیت صحبت می شود باید جمعیت شناور و مسافران هم دیده شود که متاسفانه این موضوع نادیده گرفته می شود.

فرماندار نوشهر امنیت و آرامش شهرستان را با وجود افزایش حضور جمعیت مسافر و غیر بومی مثبت ارزیابی کرده و کاهش جرائم را در قیاس با معیار استانی ، قابل قبول و دارای پیشرفت دانست.

 صفر نژاد اظهار داشت: ۴۵ طرح با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان با اشتغال زایی ۵۵ نفر ،کلنگ زنی دو پروژه با اعتبار ۵ میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومان با اشتغال زایی ۱۰ نفر از برنامه های دهه فجر شهرستان نوشهر می باشد.

فرماندار نوشهر ادامه داد: افتتاح استادیوم ورزشی شهداء نوشهر با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و با ظرفیت 5 هزار نفر ، آبرسانی روستای آبندانک با اعتبار ۵۷۰ میلیون تومان ،افتتاح هتل سه ستاره پرشیا با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان از دیگر پروژه هایی است که در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه