English

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان تاکید کرد:

شناسایی نیازهای فرهنگی خانواده ها توسط کانوهای مساجد

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان گفت: مسئولان کانون های فرهنگی مساجد موظفند نیاز فرهنگی خانواده های اطراف مساجد خویش را شناسایی و بر اساس آن برنامه ریزی کنند.

شناسایی نیازهای فرهنگی خانواده ها توسط کانوهای مساجد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام محمدعلی رضوانی نژاد امروز در نشست خبری به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی افزود: مسئولان کانون های فرهنگی مساجد موظفند نیاز فرهنگی خانواده های اطراف مساجد خویش را شناسایی و بر اساس آن برنامه ریزی کنند.

وی اظهار داشت: طرح ملی «سرود انقلاب» به‌ عنوان مهمترین برنامه ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در ایام الله دهه فجر است که متشکل از گروهی 40 هزار نفره ویژه گروه‌های سرود برادران و در رده سنی نوجوانان و جوانان هفت تا 40سال است که این طرح در گیلان با یک هزار و 400 نفر اجرایی می شود.

وی مساجد را پیشرو در امور فرهنگی توصیف کرد و با بیان اینکه کانون های فرهنگی مساجد رقیب هیچ فعالیت مسجدی نیست، افزود: طرح اهداء کتاب یکی از فعالیت هایی است که در چهل سالگی فجر انقلاب اجرایی می شود .

طرح هر مسجد یک خبرنگار

وی مسابقه حفظ سوره فجر، سوگواره یاس نبوی و محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی مساجد ذکر و اظهار کرد: برپایی جشنواره غذا در 40 مسجد استان از برنامه هایی است که بر مبنای طرح گردشگری مساجد برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام رضوانی نژاد طرح هر مسجد یک خبرنگار را از جمله طرح هایی عنوان کرد که در راستای گسترش فعالیت های مجازی کانون های مساجد در دست اقدام است و بر همین اساس کارگاه های ارتقاء سواد رسانه در کانون های فرهنگی هنری مساجد پیگیری می شود.

900 کانون فرهنگی هنری در مساجد گیلان فعال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه