English

پنج‌شنبه (۲۷ دی) آخرین مهلت ثبت نام در مسابقات قرآنی مدهامتان

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان آخرین مهلت ثبت نام در مسابقات سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان پنج‌شنبه (۲۷ دی) را اعلام کرد.

پنج‌شنبه (۲۷ دی) آخرین مهلت ثبت نام در مسابقات قرآنی مدهامتان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام محمدعلی رضوانی نژاد با اشاره به برگزاری مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، گفت: این دوره از مسابقات در هشت رشته قرائت(تحقیق) و حفظ کل در رده سنی ۱۶ تا ۳۰ سال و رشته‌های قرائت(ترتیل)، حفظ جزء ۳۰، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز در رده سنی ۷ تا ۱۶ سال برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه پنج‌شنبه (۲۷ دی) آخرین مهلت ثبت نام در این مسابقات است افزود: تا کنون یک هزار و ۳۰۰ نفر جهت شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به عدم برگزاری رشته اذان و قرائت تقلیدی برای خواهران اظهار کرد: همچنین رشته قرائت نماز فقط در مرحله کانونی و استانی برگزار می‌شود.

رضوانی نژاد با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری کانون حافظان قرآن کریم شهرستان بندر انزلی برگزار می‌شود، تصریح کرد: مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، پنج‌شنبه (۱۸ بهمن) از ساعت ۸ صبح در سالن زنده‌یاد ربیعی این شهرستان آغاز می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه