English

همزمان با یک هزار و یکصد پروژه در کشور؛

۶۳ پروژه آموزشی و پرورشی در فارس افتتاح شد

در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی،۶۳ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان فارس همزمان با یک هزار و یکصد پروژه در کشور افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

۶۳ پروژه آموزشی و پرورشی در فارس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در مراسمی که با حضور ایت الله دکتر رییسی؛ رئیس جمهور، یوسف نوری؛ وزیر آموزش و‌ پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و معاون وزیر به صورت برخط با استانهای کشور در ارتباط بودند، ۶۳ پروژه آموزشی و پرورشی در فارس همزمان با یکهزار و یکصد پروژه در کشور افتتاح و به بهره برداری رسید.

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس فارس در مراسم استانی افتتاح این پروژه ها که در آموزشگاه ۱۸ کلاسه مهر عظام شهر صدرا شیراز برگزار شد گفت: با افتتاح این ۶۳ پروژه که ۵هزار میلیارد ریال هزینه صرف احداث آنها شده، ۳۰۳ کلاس درس و ۳۶ هزار ۸۵۴ مترمربع زیربنا شامل: مدارس، سالن های ورزشی، زمین چمن مصنوعی و نمازخانه به فضاهای آموزش و پرورش استان فارس اضافه شد. 

محمود میرزایی همچنین گفت: آموزشگاه مهر عظام نیز که مراسم متمرکز استانی در آن برگزار و به بهره برداری رسید شامل: ۱۸ کلاس درس، ۴ کارگاه و ۴ اتاق اداری و بزرگترین پروژه افتتاح شده این مراسم ملی در سطح استان فارس است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه