English

با اجرای طرح ذوالفقار۴ صورت گرفت؛

فروپاشی ۲ پاتوق توزیع و مصرف مواد مخدر در شاهین شهر / دستگیری ۶ خرده فروش مواد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از فروپاشی 2 پاتوق توزیع و مصرف مواد مخدر و دستگیری 6 خرده فروش مواد طی اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار 4 در این شهرستان خبر داد.

فروپاشی 2 پاتوق توزیع و مصرف مواد مخدر در شاهین شهر / دستگیری 6 خرده فروش مواد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: مرحله دیگری از طرح عملیاتی ذوالفقار با محوریت پاکسازی پارک ها و تفرجگاه ها، در مناطقی از شهرستان شاهین شهر به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: فروپاشی 2 پاتوق توزیع و مصرف مواد مخدر، دستگیری 6 نفر مواد فروش ،3 نفر سارق، جمع آوری6 معتاد متجاهر و معرفی آن ها به مراکز ترک اعتیاد و همچنین توقیف 6 دستگاه خودروی متخلف از نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه داشتن شهری امن و عاری از جرم برازنده مردم خوب شهرستان است تصریح کرد: اجرای طرح های امنیت محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش جرائم و افزایش احساس امنیت و رضایت در بین مردم با جدیت از سوی پلیس در محلات مختلف شهرستان ادامه خواهد داشت.

این مقام انتظامی با تأکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در کاهش جرائم و ارتقاء امنیت خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه