English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛

دستگیری ۶۴ خرده فروش مواد مخدر در عملیات پلیس اصفهان / کشف بیش از۵ کیلو انواع مواد افیونی

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 64 خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از5 کیلو انواع مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

دستگیری 64 خرده فروش مواد مخدر در عملیات پلیس اصفهان / کشف بیش از5 کیلو انواع مواد افیونی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر به منظور ارتقاء سطح امنیت عمومی درنقاط جرم خیز و پیشگیری از گسترش کانون های جرم در سطح شهرستان اصفهان توسط مأموران انتظامی این فرماندهی به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتهای جداگانه موفق شدند 64 نفر از خرده فروشان مواد مخدر را در مخفیگاه هایشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار 5 کیلو و 253گرم انواع مواد مخدر کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این طرح همچنین 62 معتاد متجاهر جمع آوری و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان شد: پلیس با خرده فروشان و سوداگران مرگ با قاطعیت و درچارچوب قانون برخورد می کند ضمن اینکه از شهروندان می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه