English

رئیس شورای زکات کشور و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

پرداخت به موقع زکات راهکاری برای مقابله با فقر است

رئیس شورای زکات کشور و نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی گفت: پرداخت به موقع زکات راهکاری برای مقابله با فقر است.

پرداخت به موقع زکات راهکاری برای مقابله با فقر است

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، جلسه شورای کمیته امداد استان مرکزی با حضورآیت الله دری نجف آبادی رئیس محترم شورای زکات استان مرکزی و نماینده محترم ولی فقیه در استان ، حجت الاسلام محمد طاها مهری مدیر کل محترم امور اجرایی زکات کمیته امداد کشور،مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی و دبیر شورای زکات استان و اعضای شورا در سطح استان برگزار شد.

 آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای زکات ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی(ره) را که همزمان با روز زن و روز مادر نامگذاری شده است ، گفت: خوشبختانه جشنواره گفتمان خدمت به خوبی در استان مرکزی در حال برگزاری است و امیدواریم استان مرکزی در بحث گفتمان خدمت الگویی برای سایر استان ها باشد.

وی افزود:شرکت در نماز جمعه یک وظیفه شرعی و نماز جمعه حافظ خیمه دین است و شرکت در این نماز موجبات پیدایش یک تشکل فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه دراستان با اشاره به اینکه تقویت نماز جمعه تحکیم ستون خیمه دین است،اظهار داشت: با شرکت در نماز جمعه همه ما به نوعی فرهنگی با شیاطین و مزدوران آنها مقابله می‌کنیم.

رئیس شورای زکات استان،حلقه های وصل مساجد را مصلی های نماز جمعه در شهرها دانست و بیان داشت: همه وظیفه دارند با جدیت در نماز جمعه و جماعات شرکت و این سنگر با عظمت را حفظ کنند.

وی نتیجه شرکت در این مراسم معنوی را گسترش انفاق خیرات و برکات است که نمونه آن در شیوع کرونا دانست و اظهار داشت: اگر زکات به موقع پرداخت شود مشکلات اقتصادی جامعه برطرف می‌شود و فقیر در جامعه نخواهیم داشت.

آیت الله دری نجف آبادی بیان داشت:توانمندسازی فقرا، یتیمان و خودکفایی زنان سرپرست خانوار از مهمترین اولویت‌هایی است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی در پایان گفت:جهاد تبیین، تحکیم خانواده، حفظ حرمت ، کرامت و شخصیت زن و اقتصاد مقاومتی که همان تاب‌آوری مقاومتی ، توسعه تولیدات دانش بنیان و توسعه صادرات است از محورهای اصلی در نظام اسلامی است که باید با جدیت پیگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه