English

دادستان قزوین:

مشکلات اقتصادی وجود دارد و گاهاً نقدهایی نیز وارد است

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: مشکلات اقتصادی وجود دارد و گاهاً نقدها نیز وارد است، اما با همه مسائل و مشکلات باید پایبند به حفظ نظام در هر شرایطی باشیم و نباید با اقدامات خود آب در آسیاب دشمنان نظام بریزیم و باید شرایط کشور را به خوبی برای جوانان تبیین کنیم تا فریب دشمنان را نخورند.

مشکلات اقتصادی وجود دارد و گاهاً نقدهایی نیز وارد است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در نشست شورای اداری شهرستان البرز که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: ولایت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نعمت الهی است و در حوادث اخیر نیز شاهد بودیم که بیشتر هجمه های ناجوانمردانه دشمنان داخلی و خارجی به سمت ولایت بود و در این شرایط حساس باید پشتیبان و شکرگزار نعمت ولایت باشیم.

وی افزود: در حوادث و ناآرامی های اخیر بیشتر افراد دستگیر شده در همان شب های ابتدایی اعلام ندامت و پشیمانی کردند، زیرا بسیاری از آنها هیچگونه هدفی نداشتند و تحت تاثیر فضای مجازی و سلبریتی ها قرار گرفته بودند و بسیاری از آنها با رافت اسلامی و اخذ تعهد آزاد شدند.

این مقام قضایی استان یادآور شد: مشکلات اقتصادی وجود دارد و گاهاً نقدها نیز وارد است، اما با همه مسائل و مشکلات باید پایبند به حفظ نظام در هر شرایطی باشیم و نباید با اقدامات خود آب در آسیاب دشمنان نظام بریزیم و باید شرایط کشور را به خوبی برای جوانان تبیین کنیم تا فریب دشمنان را نخورند.

رجبی افزود: در حوادث اخیر 236 نفر از ماموران و مدافعان امنیت در استان قزوین مجروح و مصدوم شدند و برخی مسائل و مشکلات برای آنها ایجاد شد و به همین خاطر ما نیازمند قوانین خاص در شرایط خاص هستیم و باید در این خصوص تدابیری از سوی مرکز پیش بینی و قوانین لازم از سوی قانونگذار وضع شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: برخی مسائل و مشکلات در شهرستان البرز در حوزه های مختلف وجود دارد و باید کارگروهی در شهرستان تشکیل شود و این مشکلات اداری مورد بررسی قرار گیرد و برای آنها چاره اندیشی شود و قطعاً دستگاه قضایی نیز به فراخور موضوعات پیگیر حل و فصل مسائل خواهد بود، تا مسئولان شهرستان در کمال آرامش در خدمت مردم باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه