English

نماینده مردم شهرستان های بابلسر و فریدونکنار:

بوروکراسی های اداری غیرضرور در بخش سرمایه گذاری یک آفت است

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس گفت: با عزم و توانمندی استاندار مازندران، گره ها و‌ موانع پیش رو به ویژه در شهرستان های بابلسر و فریدونکنار در حال برطرف شدن است.

بوروکراسی های اداری غیرضرور در بخش سرمایه گذاری یک آفت است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی اصغر باقرزاده نماینده مردم شهرستان های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در چهارمین همایش استانی فرصت های سرمایه گذاری که در شهرستان بابل برگزار شد با عنوان اینکه فرودگاه احمدکلا که قبل از انقلاب تنها فرودگاه بود و این موضوع مهمی است که با ایجاد این فرودگاه یکی از زیرساخت های مهم سرمایه گذاری در استان فراهم می شود، اظهار داشت: بندر فریدونکنار تنها بندری است که منطقه ویژه نمی باشد و باید بوروکراسی های اداری را رفع کنیم تا سرمایه گذاری نتیجه بدهد.

وی ادامه داد: باید ظرفیت های سرمایه گذاری را عملیاتی کنیم که این جلسات فرصتی است برای شناخت سرمایه گذاری و 9 کیلومتر ساحل فریدونکنار بکر و بی نظیر است که از این فرصت ها استفاده نشده است و بابل رود به طور کلی فراموش شده است.

نماینده مردم شهرستان های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: به بهانه کشاورزی جلوی تولید و صنعت گرفته شده است، هرچند شرمسار کشاورزان هستیم و در تولیدات کشاورزی به خصوص در تولیدات گلخانه ای هم شاهد موانعی هستیم.

وی بیان داشت: با عزم و توانمندی استاندار مازندران، گره ها و‌ موانع پیش رو به ویژه در شهرستان بابلسر و فریدونکنار در حال برطرف شدن است.

باقرزاده تصریح کرد: ظرفیت های قانونی که در بخش سرمایه گذاری ایجاد شد بی نظیر است و بوروکراسی های اداری در بخش سرمایه گذاری یک آفت است که می بایست این روند اصلاح شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه