English

حیدری رئیس جدید هیات ورزش‌های دانشگاهی استان قزوین:

برای رشد و توسعه ورزش دانشگاهی به همه ظرفیت ها از جمله ظرفیت ورزش استان نیاز داریم

حیدری رئیس جدید هیات ورزش‌های دانشگاهی استان قزوین گفت : برای رشد و توسعه ورزش دانشگاهی به همه ظرفیت ها از جمله ظرفیت ورزش استان نیاز داریم و انتظار داریم به بحث برنامه محوری و علم و دانش در حوزه ورزش توجه ویژه شود.

برای رشد و توسعه ورزش دانشگاهی به همه ظرفیت ها از جمله ظرفیت ورزش استان نیاز داریم

محمود حیدری رئیس جدید  هیات ورزش‌های دانشگاهی استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری موج قزوین گفت: ابتدا باید از اعضای مجمع انتخاباتی استان قزوین که با بالاترین رای به بنده باعث افزایش مسولیت در خدمت به جامعه ورزش دانشگاه ها شویم، سپاسگزارم.

وی در ادامه گفت: به زودی ساختار جدید هیات از جمله امور مالی ودبیر هیات وکمیته فنی و اعضای هیات رئیسه را معرفی خواهیم کرد.

رئیس جدید  هیات ورزش‌های دانشگاهی استان قزوین ادامه داد: به زودی تحولات خوبی در حوزه ورزش های دانشگاهی در بین دانشگاه های استان قزوین رخ خواهد داد.

حیدری اضافه کرد:در تلاشیم تا به زودی میزبان مسابقات دانشجویان بین المللی و بین دانشگاهی در استان قزوین و جشنواره بومی و محلی و میزبانی مسابقات کشوری را در استان قزوین عهده دار شویم.

وی گفت: تقویت ورزش دانشگاه‌ها با استفاده از پتانسیل همه دانشگاه‌ها هدف اصلی هیات ورزش‌های دانشگاهی استان قزوین است. 

حیدری اضافه کرد: برگزاری مسابقات در سطح کشور یکی از اهداف این هیأت خواهد بود و دانشگاه‌های مختلف می‌توانند علاوه بر مسابقات داخلی خود در سطح استان و کشور با دانشجویان دیگر نیز به رقابت بپردازند.

رئیس جدید  هیات ورزش‌های دانشگاهی استان قزوین گفت : رویکرد هیات ورزش های دانشگاهی همسو کردن فعالیت های ورزشی کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در بخش قهرمانی است .

وی ادامه داد: شناخت کلیه پتانسیل های موجود در حوزه ورزش دانشگاهی و دستیابی به تیم های ملی قدرتمند دانشجویی و حضور در عرصه های بین المللی را از دیگر رویکرد های این هیات خواهد بود.

وی همچنین بر تشکیل کمیته آموزش و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان و همسو کردن فعالیت های ورزشی دانشگاهی تاکید کرد.

ایشان در پایان گفت :برای رشد و توسعه ورزش دانشگاهی به همه ظرفیت ها از جمله ظرفیت ورزش استان نیاز داریم و انتظار داریم به بحث برنامه محوری و علم و دانش در حوزه ورزش توجه ویژه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه